در بخش صداپیشگی این جشنواره نیز محمد بحرانی برای امداد حشرات و کلاه قرمزی و استاد همه‌چی دون، نگار استخر برای سنجد خبرنگار و هنگامه مفید برای برنامه‌های چشم بلبلی و قصه‌های بی‌بی‌خانم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۵۳۶۳۱۱
رقابت فشرده مجریان شبکه 2 در جشنواره جام‌جم

علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو و دبیر بخش کودک و نوجوان جشنواره جام‌جم گفت: امروز در مراسم اختتامیه جشنواره که با حضور هنرمندان، بازیگران، مجریان، صاحب‌نظران و مدیران رسانه ملی برگزار می‌شود، برگزیدگان بخش کودک و نوجوان معرفی می‌شوند. اجرای این مراسم را محمدجعفر خسروی به‌عهده دارد.

بخشی‌زاده با ذکر این نکته که در بخش اجرا داریوش فرضیایی، امیر محمد متقیان، ملیکا زارعی و مجید قناد، نامزد دریافت جایزه هستند، درباره نامزدهای دیگر بخش‌های جشنواره گفت: در بخش بهترین برنامه عروسکی موش نمکی به تهیه‌کنندگی فاطمه طیبی، قصه‌های بی‌بی خانوم به تهیه‌کنندگی حسین مناجاتی و کلاه قرمزی به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در بخش عروسک‌گردانی این جشنواره، حسین نعیمی‌ذاکر (عروسک‌گردان قصه‌های بی‌بی‌خانوم و من و پوتی)، دنیا فنی‌زاده (عروسک‌گردان کلاه قرمزی، گربه‌های هاجر، ماجراهای تقی‌جان، موش نمکی و خونه گلپراینا) و امیر سلطان‌احمدی (عروسک‌گردان کلاه‌قرمزی، امداد حشرات، خونه گلپراینا و مومو و مومی) نامزد دریافت جایزه هستند.

بخشی‌زاده گفت: در بخش صداپیشگی این جشنواره نیز محمد بحرانی برای امداد حشرات و کلاه قرمزی و استاد همه‌چی دون، نگار استخر برای سنجد خبرنگار و هنگامه مفید برای برنامه‌های چشم بلبلی و قصه‌های بی‌بی‌خانم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در بخش نویسندگی نیز شادی پور‌مهدی به خاطر موش نمکی، هنگامه مفید برای چشم‌بلبلی و بازنویسی قصه‌های بی‌بی خانوم و محمد رحمانیان برای نگارش برنامه‌های افسانه‌های ایرانی و بلندگوهای افسانه‌ای، نامزد دریافت جایزه شدند.

مدیر شبکه دو گفت: براساس اعلام هیات داوران، کیوان کیارس برای قصه‌های سپیده، دانی و من، امداد حشرات، سرزمین الفبا، امید سیاره برای قصه‌های بی‌بی‌ خانوم، بلندگوهای افسانه‌ای و محمدرضا علیقلی نامزد بهترین‌های موسیقی این جشنواره شناخته شدند.

وی افزود: در بخش بهترین کارگردانی این بخش از جشنواره جام‌جم نیز فروزان زاهدبیگی برای چشم بلبلی، مریم سعادت برای مومو و مومی و هنگامه مفید برای بی‌بی خانوم و قلقلی در سرزمین قلک‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از دیگر نامزدهای بخش کودک و نوجوان می‌توان به حمدالله خلیلی، کیوان اسلامی، مریم اسدی، مهران گل‌محمدی، امیرحسین صدیق، منوچهر شاکری و مهین جواهریان اشاره کرد. بخشی‌زاده درباره بخش ترکیبی نیز گفت: در این بخش عموهای فیتیله‌ای، مهیار مجیب برای برنامه رنگین‌کمان و جلال لاسمی برای بازی در برنامه‌های اتل‌متل تماشا و قلقلی در سرزمین قلک‌ها نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگری شدند.

بخشی‌زاده اعلام کرد: محمدرضا حیدری برای برنامه زنگ سوم و ترمه طلا گروه نویسندگان فیتیله جمعه تعطیله و میرمعصومی نویسنده برنامه‌های فرشته‌ها و ستاره‌های آسمونی و خاله‌شادونه نیز در بخش بهترین نویسندگی با یکدیگر رقابت می‌کنند.وی افزود: در بهترین دکور نیز هنگامه سازش، مونا ترابی و مسلم آقاجان‌زاده نامزد دریافت جایزه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها