سه پسر نوجوان که در پی سرقت و زورگیری‌ از مردم اسلامشهر، برای ادامه سرقت‌های خود به تهران سفر کرده بودند، از سوی ماموران انتظامی کلانتری 103 گاندی دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۳۵۱۹۹
دستگیری3 نوجوان زورگیر

متهمان در جریان یکی از دزدی‌هایشان در شمال تهران، مالباخته را که برابرشان مقاومت کرده بود، با چاقو بشدت زخمی کرده و گمان می‌کردند او را کشته‌اند اما این مرد با انتقال بموقع از سوی پلیس به بیمارستان به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و 20 دقیقه شامگاه دوشنبه چهارم دی امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و خبر داد که در دام سارقان چاقو به دست گرفتار و توسط یکی از آنها زخمی شده است.

ماموران انتظامی کلانتری 103 گاندی با اطلاع از این موضوع عازم محل حادثه در خیابان میرداماد شدند و مرد زخمی را به یکی از بیمارستان‌ها منتقل کردند.

با به هوش آمدن مرد زخمی، ماموران به تحقیق از او پرداختند و معلوم شد، سه نوجوان پس از خروج وی از یک مرکز خرید برای سرقت پول و گوشی تلفن همراهش به او حمله کرده‌اند.

در ادامه مشخص شد وقتی سارقان با مقاومت وی روبه‌رو شده‌اند، او را با چاقو بشدت زخمی کرده و با دیدن چند رهگذر به گمان این‌که مرد جوان را کشته‌اند، بی‌آن‌که سرقتی انجام دهند، محل را ترک کردند.

دستگیری سه دزد نوجوان

در این مرحله ماموران با اطلاعاتی که از شاکی به‌دست​آوردند، به جستجوی سارقان فراری پرداختند تا این‌که ساعاتی بعد یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری 103 گاندی تهران، متهمان را در حالی که با نزدیک شدن به سوژه جدید درصدد سرقت اموالش بودند، شناسایی و هر سه را دستگیر کردند.

سه متهم نوجوان با انتقال به کلانتری 103 گاندی تهران در بازجویی مقدماتی ادعا کردند برای تفریح، قصد زورگیری و سرقت را داشتند که پیش از هر اقدامی دستگیر شدند.

در پی اظهارات متناقض متهمان، آنها در ادامه بازجویی‌ها اعتراف کردند هر سه در اسلامشهر زندگی می‌کنند و با هم دوست هستند و تاکنون سرقت‌های متعددی مرتکب شده‌اند.

اعتراف دزدهای خشن

یکی از متهمان با اشاره به نحوه دزدی هایشان گفت: من و دو همدستم ابتدا تصمیم داشتیم برای تفریح و سرگرمی، سرقت کنیم. به همین منظور در حالی که چاقو همراه داشتیم، افرادی را که از مغازه، صرافی، بانک و مراکز خرید اسلامشهر خارج می‌شدند، تعقیب و با تهدید چاقو، پول و گوشی تلفن همراهشان را سرقت می‌کردیم.

متهم اضافه کرد: پول و اموال مسروقه را میان یکدیگر تقسیم می‌کردیم و چند روز بعد دوباره سرقت هایمان را از سر می‌گرفتیم تا این که تصمیم گرفتیم یکشبه پولدار شویم. این بار اگر فردی حاضر به دادن پول و اموالش نمی‌شد، با قمه و چاقو او را زخمی می‌کردیم.

متهم یادآور شد: از ترس این‌که مالباخته‌ها از ما شکایت کنند، به تهران آمدیم و به سرقت و زورگیری‌هایمان ادامه دادیم. روز حادثه مرد جوان را که حاضر به دادن پول و گوشی تلفن همراهش به ما نبود، بشدت کتک زدیم و با چاقو زخمی‌اش کردیم. به گمان این‌که مرد زخمی مرده است، از محل فرار کردیم و در محله‌ای دیگر قصد سرقت از فرددیگری را داشتیم که دستگیر شدیم.

سرهنگ بستو رییس کلانتری 103 گاندی در این باره به خبرنگار ما گفت: در پی اعتراف این سه نوجوان به سرقت‌ های خشن، برای آنها قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم متهمان و شناسایی سایر شاکیان و کشف اموال مسروقه آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمدرضا
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
هروقت تونستیم قانونی وضع كنیم كه اینطور موارد به اشد مجازات برسن اونوقته كه مردم با خیال راحت زندگی میكنن ، بهترین مجازات اینه كه اگه كسی دزدی كرد مجازات قطع عضو انجام بگیره برای كسانی كه زورگیری یا خفت گیری میكنن چه با سلاح سرد چه گرم مجازات اعدام انجام بگیره و در خصوص مواد مثل شیشه هم در رابطه با فروشنده مجازات اعدام صورت بگیره اونوقته كه بدون هیچ استرس و نگرانی زندگی به بهترین شكل ممكن ادامه پیدا میكنه اما افسوس كه این مجازاتها انجام نمیگیره و از مسلمان بودن فقط اسمشو یدك میكشیم!!
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۰
۰
بایداعدام شوند تا درس عبرتی برای دیگر نوجوانان هم سنو سالشان شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها