اماکن امن برای پایان جهان

ما انسان ها با شیوه ای که در تخریب محیط زیست کره زمین در پیش گرفته ایم خودمان با دست خود سیاره ای را که در آن زندگی می کنیم، از بین خواهیم برد. این نظر من و بسیاری از سایر ساکنان زمین است ، پس برای امثال ما جای نگرانی در مورد پایان جهان وجود ندارد. اما برخی در جستجوی مکان امنی برای روز21-12-12 هستند.
کد خبر: ۵۳۴۵۰۲
اماکن امن برای پایان جهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نوول ابسرواتور، برای سپری کردن ایام پایانی سال جاری میلادی  مکزیک متقاضیان زیادی دارد.

فرضیه پایان جهان بازار آژانس های مسافرتی را داغ کرده است. در مورد برخی از سایت های باستانی مکزیک مانند "چیچن ایتزا" که در آن هرم مشهور "کوکولکان" ( نام مهمترین الهه مایا) واقع شده است تعداد توریست ها به یک رقم رکورد خواهد رسید.

کشتی نوح یوهان: یک هلندی 60 ساله به شیوه ای بسیار جدی یک کشتی چوبی غول پیکر را ساخته است تا در صورت وقوع  فرضیه پایان جهان جای خود و نزدیکانش امن باشد. این کشتی درست مطابق الگوی کشتی نوح که در انجیل آمده ساخته شده است. کشتی یوهان 135 متر طول، 25 متر عرض و 13 متر ارتفاع دارد.

روستای بوگاراش فرانسه: شهردار این روستا چشم دیدن افراد غریبه ای که به روستایش آمده و آرامش محل را مختل کرده اند، ندارد. برای 21 دسامبر برخی از مالکان این روستا بدون هیچ شرمی زمین ها و خانه های خود را به قیمت طلا اجاره می دهند.

اجاره اتاق شبی 1500 یورو. به هر حال، با توجه به اینکه براساس روایاتی روستای بوگاراش در پایان جهان آسیبی نخواهد دید برخی از ساکنان آن اگر هم از این فرضیه  جیب هایشان را پر نکنند، دستکم تا اندازه ای آسوده خاطر هستند.

بونکر ضد پایان جهان: یک شرکت آمریکایی از مدتی قبل پیشنهاد ساخت بونکرهای شخصی را مطرح کرده تا مالکان آن از پایان جهان جان سالم بدر برند. هر متقاضی باید برای این بونکر شخصی مبلغ 50 هزار دلار پرداخت کنند. بونکرهای پیشرفته و امن. به هر حال، برای شرکت ویووس که تاکنون بیش از 1000 نفر متقاضی داشته کار و کاسبی پر رونقی بوده است.

سیلو موشکی لاری هال: این سیلو موشکی که برای حفاظت از تاثیرات مخرب یک انفجار اتمی ساخته شده در عمق 61 متری زمین قرار دارد.لاری هال مهندس 54 ساله آمریکایی برای احداث این بونکر که آن را به صورت قلعه ای لوکس درآورده  برای هزینه کردن مبلغ 250 هزار دلار کمترین تردیدی را به خود راه نداد. وی بخش هایی از این بونکر را به مبلغ ناقابل 900 هزار دلار به علاقه مندان فروخته است.

کشتی نوح روس A.R.K هتل ظرفیت 10 هزار نفر را دارد. ظرفیت های  خودکفایی این کشتی بسیار گسترده است. آرشیتکت های روس مدلی از کشتی نوح برای میلیاردرها را ساخته اند. این کشتی قادر است در برابر سیلاب ها و تغییرات آب و هوایی مقاومت کند.

شهرهای باستانی مایا: 38 خانواده ایتالیایی برای اینکه از پایان جهان جان سالم بدر ببرند در شهر قلعه باستانی مایا اکسول در ایالت یوکاتن مکزیک مستقر شده اند.

پناهگاه صحرای موخاوه: شرکت دل مار متخصص پناهگاه های اتمی  بونکرهای لوکس زیر زمینی را در صحرای موخاوه در نزدیکی شهر بارستوو کالیفرنیا احداث کرده است. همراه هر بونکر دخیره یک سال مواد غذایی، دارو، آب و غیره تحویل داده می شود. محل هر بونکر مخفی بوده و فقط مالک از مکان آن مطلع است. این بونکرها در برابر حوادثی احتمالی از جنگ هسته ای گرفته تا زلزله یا فوران های آتشفشانی  مقاوم هستند. شرکت دل مار تاکنون دستکم 100 بونکر را به مبلغی که اعلام نشده فروخته است.

اما در روز 21 دسامبر بودن میان خانواده و نزدیکان به طور مسلم بهترین مکان در برابر پایان جهان خواهد بود و اگر اتفاقی هم نیفتاد، چه بهتر زیرا  جشن های سال جدید میلادی در راه است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها