حسینی:

اتهام خبرنگاران بازداشت شده مطبوعاتی نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعضی افراد و ازجمله برخی خبرنگاران و روزنامه نگاران در داخل کشور خواسته و یا ناخواسته نقش ستون پنجم دشمن را بازی می کنند و یأس و ناامیدی را در کشور دامن می زنند.
کد خبر: ۵۳۳۲۵۷

به گزارش واحد مرکزی خبر،سید محمد حسینی شب گذشته در نشست خبری در مشهد با اشاره به بازداشت روز یکشنبه تعدادی از خبرنگاران با حکم دستگاه قضایی ، افزود: در شرایط افزایش تحریم ها و تهدیدهای دشمنان علیه کشورمان، افرادی با سیاه نمایی درصدد تشدید اختلاف ها در بین مسوولان هستند.

وی تصریح کرد:‌ بعضی از این افراد ندانسته و یا ناخواسته و به تصور اینکه کار معمول اطلاع رسانی خود را انجام می دهند ، در مسیر اهداف خصمانه معاندان و سرویس های بیگانه قرار گرفته و برخی دیگر این اطلاعات را از آنها می گیرند و به رسانه های خارج از کشور انتقال می دهند.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مساله بازداشت این خبرنگاران و روزنامه نگاران دراین وزارتخانه در دست بررسی است، گفت:‌ اتهام این افراد  مطبوعاتی نیست و این افراد به ارتباط با سرویس های اطلاعاتی و رسانه ای خارج کشور متهم هستند.

حسینی افزود: تعدادی از آنان فقط به دستگاه قضایی احضار شده اند و توضیحاتی در این خصوص ارایه کرده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران رسانه ها توصیه کرد در دوره های آموزشی و توجیهی، تذکرات و هشدارهای لازم را به خبرنگاران و از جمله خبرنگاران تازه کار ارایه و هوشیاری آنان را به ترفند های معاندان افزایش دهند تا این افراد در زمین دشمن بازی نکنند و در مسیر اهداف آنان قرار نگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها