خداوردی در سریال پروانه، نرگس شد

سپیده خداوردی که در سریال تلویزیونی «از یاد رفته» نقش گلرخ را بازی کرده بود، این روزها مشغول بازی در سریال «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان است. او در این سریال نقش یک زن باگذشت به نام «نرگس» را بازی می‌کند.
کد خبر: ۵۳۰۶۹۲

سپیده خداوردی بازیگر سریال تلویزیونی پروانه که دهه فجر از شبکه سه پخش خواهد شد، دربار نقشش گفت: در این سریال نقش نرگس همسر امیر (حامد کمیلی) را بازی می‌کنم. این اولین کاری است که من در آن یک نقش کوتاه را بازی می‌کنم. دلیل پذیرش این نقش، حضور منصور سهراب‌پور به عنوان تهیه‌کننده و جلیل سامان به عنوان کارگردان است.

این بازیگر تاکید کرد: موضوع اصلی این سریال نرگس است و همه درباره او حرف می‌زنند. در واقع نرگس در شروع داستان و پایان آن حضور دارد. نرگس زن با گذشت و مهربانی است. او کسی است که به پای عشق‌اش می‌ایستد و در این راه خیلی سختی می‌کشد.

خداوردی تاکید کرد: من هنوز بازی‌ام در این سریال تمام نشده است. حامد کمیلی در این سریال نقش همسرم را بازی می‌کند. در سریال پروانه یک گروه خوب و حرفه‌ای حضور دارند و سامان وسواس زیادی برای کارگردانی دارد و براحتی از هر صحنه‌ای نمی‌گذرد.

سریال تلویزیونی به خاطر مونا اخیراً با بازی خداوردی از شبکه سه پخش شد. در این سریال خداوردی نقش یلدا را بازی می‌کرد. او مستندسازی بود که برای ساخت یکی از کارهایش به سراغ کودکان سرطانی رفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها