انتخابات آینده باید میدان رقابت و جشن باشد

عسکراولادی: اظهارات اخیر من شخصی است

حبیب‌الله عسکراولادی با بیان این‌که در مواضع اخیر خود درباره موسوی و کروبی از شخصیت حقیقی خود استفاده کرده‌ام،‌ گفت:‌ این موضع، موضع حزب موتلفه یا شورای مرکزی آن نیست.
کد خبر: ۵۲۹۱۶۳

به گزارش ایسنا، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، این موضوع را در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در واکنش به انتقاداتی که از او به خاطر گفته اخیرش مبنی بر این‌که موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند، بیان کرد.

وی که در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، با اشاره به سوابق خود افزود:‌ معتقدم نباید به خاطر یکسری ضعف‌ها، تاریخ را زیر سوال ببریم. من چیزی از نظام نمی‌خواهم و حیثیت خود را برای اسلام گذاشته‌ام.

عسکراولادی با اشاره به انتخابات 88 گفت: پس از انتخابات در جلسه‌ای که آقایان باهنر، آل‌اسحاق و کوهکن حضور داشتند با آقای موسوی ملاقات داشتم؛ من به آقای موسوی گفتم برنامه شما برای ادامه اعتراضات خود چیست؟ موسوی از من نظر مشورتی خواست و من هم به ایشان گفتم هیاتی را انتخاب و از این هیات در بازشماری آرا استفاده کن. موسوی به من گفت که این هیات را تشکیل می‌دهد. هنگامی که جلسه تمام شد، عده‌ای اطراف موسوی را گرفتند و او را با خود بردند. فردای آن روز اعلامیه شماره 10 که تندترین بیانیه‌ او بود، منتشر شد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: مشابه همین اتفاق برای آقای کروبی افتاد. کروبی از من نظر مشورتی خواست و من به ایشان گفتم وزارت کشور و شورای نگهبان انتخابات را تائید کرده است و اگر شما همچنان اعتراض دارید افرادی را برای بازشماری آرا بفرستید. من به آقای کروبی همچنین گفتم به دیدار آیت‌الله مهدوی‌کنی برود که آقای کروبی قبول کرد، اما پس از جلسه فتنه‌گران ایشان را محاصره کردند و با خود بردند.

وی با تاکید بر این‌که فتنه‌گر اصلی آمریکا و انگلیس است، گفت: موسوی و کروبی فتنه‌ساز نیستند، اما فتنه‌گران اطراف آنها را گرفته‌اند. موسوی و کروبی باید از فتنه‌گران تبری بجویند و رابطه‌شان را با رهبری و نظام قابل قبول کنند. دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این‌که «من هیچ ترس و توقعی ندارم»، اظهار کرد:‌ من خادم رهبری، مراجع و امت هستم و معتقدم انتخابات آینده نباید میدان جنگ شود، بلکه باید میدان رقابت و جشن شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها