مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان و جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکترای سال 91 را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۳۳۱۲

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در بیست و چهارم مهر خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از هجدهم تا بیستم شهریور در دانشگاه‌های پذیرفته شده انجام شد، بنابراین ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد پس از بررسی‌ها اعلام می‌شود.

توکلی در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور، با اشاره به پذیرش 588 هزار و 866 داوطلب در رشته‌های متمرکز کنکور 91، افزود: انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از اول آبان آغاز می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: ‌همچنین نتایج چندبرابر ظرفیت رشته‌های نیمه متمرکز کنکور نیز نیمه اول مهر اعلام می‌شود.

توکلی با اشاره به آغاز مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکترای 91 از هفدهم مهر، گفت:‌ کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی این سازمان، هفدهم مهر قابل دسترسی خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ با این حال داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت در صورتی که منحصرا درباره کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا پانزدهم آبان از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کرده و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها