سرمربی آبی‌ها قضاوت ضعیف داور را در توقف تیمش موثر دانست

قلعه‌نویی: استقلال در میانه میدان مشکل دارد

استقلال در شرایطی مقابل مس کرمان متوقف شد که سپاهان با بهره‌گیری از شکست فجر سپاسی ضمن کسب پیروزی پر گل در شهرآورد اصفهان به صدر جــــدول لیگ برتر بازگشت.
کد خبر: ۴۹۴۲۶۰

علاقه‌مندان به فوتبال در بحبوحه تب بالای المپیک پکن هفته پرگلی را در لیگ برتر شاهد بودند، هفته‌ای که صرف نظر از تساوی بدون گل استقلال مقابل مس کرمان، شکست پرگل و خانگی نفت آبادان مقابل نفت تهران و پیروزی بزرگ 4 بر صفر سپاهان در شهرآورد اصفهان از جمله نتایج جالب توجه آن بود. نتایجی که در نهایت به صدرنشینی و قعر نشینی تیم‌های اصفهانی منجر شد؛ سپاهان در اوج، ذوب‌آهن در قعر!

در این بین استقلال در حالی مقابل مس کرمان تن به تساوی بدون گل داد که این تیم چندموقعیت خوب گلزنی را با بدشانسی و کم دقتی مهاجمانش از کف داد؛ البته امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌ها قضاوت ضعیف تیم داوری را در رقم خوردن این نتیجه موثر دانست و گفت: گل صحیح ما پذیرفته نشد و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند.

وی با بیان این‌که استقلال در این بازی بدشانس بود، افزود: دو، سه توپ ما به تیر دروازه خورد. گل صحیح استقلال را مردود اعلام کردند و یک پنالتی صددرصد روی حنیف عمران‌زاده را هم نگرفتند. با همه احترامی که برای داور قائلم و نمی‌خواهم از داوران انتقاد کنم، اما این اتفاق‌ها افتاد.

سرمربی استقلال در مورد تاکتیک حریف گفت: مس بازی مستقیم انجام می‌داد و توپ‌ها را برای عنایتی می‌فرستاد که ما حنیف عمران‌زاده را آوردیم تا او و صادقی، عنایتی را مهار کنند و پژمان منتظری و هاشم‌ بیک‌زاده هم پوشش بدهند. با این کار، بازی مستقیم مس را از کار انداختیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: استقلال خیلی ایراد دارد و هنوز نمی‌توانیم توپ را در خط هافبک بخوبی در گردش درآوریم. آرش برهانی دوندگی خوبی داشت با این حال در خط حمله و هافبک ایراد داریم و جنگندگی لازم را نداریم.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر:

سایپا 2 ـ داماش صفر/ گل‌ها: سجاد شهباز‌زاده(51) و میلاد غریبی(58)/ نفت آبادان 2 ـ نفت تهران 6/ گل‌ها: علی ممبینی(9) و روح‌الله عرب(27) برای نفت آبادان و ایمان موسوی(7)، محمدحسین مهرآزما(82 و 2+90 )و یعقوب کریمی(85، 87 و 4+90) برای نفت تهران/ آلومینیوم یک ـ فولاد یک/ گل‌ها: عبدالله کرمی(47) برای فولاد، رضا ناصحی(50 ) برای آلومینیوم/ ملوان یک ـ فجر سپاسی صفر/ گل: جلال رافخایی (52 ـ پنالتی)/ پیکان 3 ـ گهرزاگرس 2/ گل‌ها: میربزرگی(10)، سجاد فیض‌الهی(38) و ایمان مبعلی(61) برای پیکان و فرید عابدی(14) و محمد پروین(50) برای گهر/ راه‌آهن صفر ـ تراکتورسازی یک/ گل: احسان حاج‌صفی(68)/ ذوب‌آهن صفر ـ سپاهان 4/ گل‌ها: هادی تامینی(17)، رادومیر جلاویچ(49)، محرم نویدکیا(51) و احمد جمشیدیان(90)/ مس کرمان صفر ـ استقلال صفر / پرسپولیس صفر ـ صبا 2/ گل‌ها: میلاد سلیمان فلاح (76) و اکبر صادقی (90 پنالتی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها