کمی از سیاست

واکنش سپاه به ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره شهادت سلیمانی

سردار رمضان شریف،مسئول روابط عمومی سپاه در واکنش به ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره شهادت سردار سلیمانی در دمشق گفت: نقل این خبر آمال و آرزوهای این رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع‌رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۹۷۴

در پی انفجار روز چهارشنبه دفتر سازمان امنیت ملی سوریه که در آن، وزیر دفاع و برخی از مقامات امنیتی این کشور کشته شدند شبکه العربیه و برخی رسانه‌های صهیونیستی از جمله سایت صهیونیستی آروتز شوا از شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در این انفجار خبر دادند. / جهان

انصاری: نیازی به بازنگری در قانون اساسی نیست

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌ که قانون اساسی ظرفیت تامین خواسته‌های مشروع و مترقی مردم را متناسب با دنیایی که زندگی می‌کنیم دارد، تصریح کرد: به این زودی‌ها نیازی به بازنگری در قانون اساسی نیست.

وی گفت: تجربه نشان داده که این بازنگری‌ها چه‌بسا ممکن است به دلیل مهیا نبودن ساختارهای فکری و عدالت رسانه‌ای به زیان اقلیت یا بخشی از مردم و به نفع قدرت رقم بخورد./ ایسنا

روسیه: ایران درخصوص اس 300 شکایت نکند

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از ایران خواست به دلیل زیر پا گذاشتن قرارداد فروش اس 300 به ایران نزد مراجع بین‌المللی شکایت نکند.

خبرگزاری نووستی به نقل از الکساندر لوکاشویچ، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه گزارش داد: روسیه منکر حق ایران برای تقدیم دادخواست به دادگاه نیست، اما بدون این کار نیز می‌توان مساله مناسبات دوجانبه مسکو و تهران را حل کرد.

لوکاشویچ گفت: البته این حق مسلم هر کشور است که به دادگاه بین‌المللی شکایت کند، اما ما معتقد بوده و هستیم که این روشی نیست که بتواند مساله را حل کند.

وی افزود: امیدوارم عقل سلیم غلبه کرده و ما این مساله را از دستور کار مناسبات دوجانبه خود خارج سازیم.

قرارداد فروش سیستم‌های اس300 به ایران در ماه دسامبر 2007 امضا شد اما روسیه از اجرای آن امتناع کرده است. جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است عهدشکنی روسیه در این قرارداد را از طریق مراجع حقوقی پیگیری می‌کند./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها