چهار جایزه برای روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت، معدن و تجارت، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست چهار جایزه را از آن خود کند.
کد خبر: ۴۸۷۶۵۸

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در آیین پایانی این جشنواره که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست در رشته های انتشارات، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای و ایده های برتر حایز رتبه شود.

در این رقابت که در بین مجموعه سازمان های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و در میان بیش از دو هزار و 600 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره به انجام رسید رتبه نخست در رشته ایده های برتر، رتبه دوم در رشته تبلیغات، رتبه سوم در رشته ارتباطات رسانه ای و رتبه سوم در رشته انتشارات از آن روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران شد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران این جوایز را حاصل دانش محوری، برنامه محوری و روح همکاری و تعامل برون و درون سازمانی در فعالیت های روابط عمومی این سازمان دانست.
حمید کارگر افزود: روابط عمومی بیش از هر چیز برای کامیابی در مسیر دستیابی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است نیاز به خودباوری دارد.

وی افزود: وقتی این باور به خود در کنار دانش و تجربه قرار گیرد و هنر و مهارت ارتباطی نیز با آن عجین شود، می تواند دیگران را نیز به باور داشتن وادار کند.

کارگر در ادامه تاکید کرد: در کنار همه آموزه هایی مانند داشتن دانش، مهارت، تجربه و... باید خود را باور داشت و در مسیر اثبات خود به مدیران، رسانه ها و مخاطبان تلاش کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها