مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت پتروشیمی دارای 19 طرح مهر ماندگار است که از اولویت سرمایه‌گذاری برخوردارند و قبل از اتمام دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۴۸۶۹۹۸

به گزارش فارس، عبدالحسین بیات در یک نشست خبری گفت: یکی از ابتکارات هوشمندانه دولت طرح‌های مهر ماندگار است. به‌طوری که همواره شاهد بودیم در سال‌های پایانی دولت‌ها یک رکود در بهره‌برداری از طرح‌های زیربنایی وجود داشت، اما دولت دهم با ایجاد چنین طرح‌هایی به دنبال آن است که طرح‌های قدیمی را به اتمام رساند و دیگر طرح نیمه‌کاره‌ای باقی نماند.

وی ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی دارای 19 پروژه مهر ماندگار است که انتظار می‌رود قبل از اتمام دولت دهم این طرح‌ها نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسند.مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای این 19 طرح انجام شده است و تنها چند طرح کوچک باقی مانده که نیازمند سرمایه‌گذاری تکمیلی هستند که با تزریق منابع مورد نیاز انتظار می‌رود این طرح‌ها نیز در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.وی گفت: با رایزنی که با بانک‌های مختلف و وزارت نفت داشتیم این موضوع مورد تاکید قرار گرفت که تسهیلات ارزی و ریالی در اولویت طرح‌های مهر ماندگار پرداخت شود و طرح‌های جدید فعلا در اولویت پرداخت تسهیلات قرار ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها