رعایت نکردن موازین ایمنی به هنگام گودبرداری باز هم حادثه آفرید و ساختمان چهار طبقه‌ای را به ویرانه تبدیل کرد.
کد خبر: ۴۸۳۸۷۴

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، شهروندان وقوع این حادثه را در ساعت 9 صبح امروز به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 8 و 77 به محل حادثه در خیابان ستار خان، خیابان کاشانی پور اعزام شدند.

مهدی داوری مدیر منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود در این باره اظهار داشت: مدتی قبل در قطعه زمینی به مساحت 250 متر مربع برای احداث بنای جدید عملیات گودبرداری انجام شده بود که ناگهان صبح امروز قسمت شمالی وغربی یک ساختمان چهار طبقه در مجاور این محل فرو ریخت.

وی افزود: خوشبختانه در هنگام ریزش ساختمان هیچ یک از ساکنان در واحدهای تخریب شده این ساختمان 4 طبقه حضور نداشتند و به این خاطر کسی دراین حادثه صدمه‌ای ندید.

مهدی داوری علت بروز این حادثه را گودبرداری غیر اصولی و عدم شمع بندی مناسب و مهار دیوار‌های جانبی دانست و تصریح کرد: حضوربه موقع آتش نشانان و تخلیه افراد ازقسمت شرقی ساختمان و نیز ایمن سازی اولیه مانع از گستردگی حادثه شد.

مدیر عملیات منطقه 4 آتش نشانی خسارات وارده به ساختمان 4 طبقه را زیاد اعلام کردو گفت: کارشناسان آتش نشانی و هم چنین شهرداری منطقه هم اکنون در حال بررسی خطر ریزش دیگر قسمت‌های ساختمان، میزان خسارت وارده و نیز نحوه اسکان آنها در مکان امن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها