رستوران‌های برج میلاد قابل استفاده برای شهروندان

رستوران گردان و ویژه (VIP) برج میلاد تهران از این پس برای عموم مردم و بازدیدکنندگان قابل استفاده است.
کد خبر: ۴۷۶۴۱۷

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مدیرعامل برج میلاد گفت: با توجه به استقبال بسیاری از شهروندان جهت استفاده از رستوران های گردان و VIP، بر اساس دستور شهردار تهران، استفاده از امکانات و غذاهای این رستوران برای عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی امکان پذیر شد.

وی افزود: در همین راستا مذاکراتی با پیمانکاران این رستوران ها صورت گرفته و به زودی عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی و هر میزان درآمد می توانند از این رستوران ها استفاده کنند.

فرزاد هوشیار خاطرنشان کرد: استفاده از این رستوران‌ ها به زودی برای همه شهروندان و علاقه مندان امکان پذیر خواهد شد و افراد باید نسبت به ‌رزرو از طریق تماس با شماره تلفن 8585 اقدام کنند.

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع 276 متری سطح زمین قرار دارد. این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد ، از جاذبه‌های بصری آن است.

رستوران ویژه(VIP) این برج هم که در ارتفاع 292 متر قرار دارد با الهام‌گیری از نقوش سنتی طراحی شده و فضایی مطلوب را جهت معرفی فرهنگ کشور فراهم آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها