سارقان به دام افتادند

اعتراف به 32 فقره سرقت احشام

سارقانی که با خوراندن پای مرغ مسموم به سگ های نگهبان دامداری ها آنها را بیهوش و اقدام به سرقت احشام می کردند، دستگیر و به 32 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۴۵۳۵۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، چند روز پیش ماموران انتظامی رباط کریم هنگام گشت زنی در خیابان به یک خودروی نیسان وانت که در حاشیبه خیابان متوقف شده بود مظنون شده و به بازرسی از آن پرداختند و مشخص شد بین 20 تا 30 کیلوگرم «پای مرغ» در آن وجود دارد.

ماموران از راننده مدارک شناسایی را خواستار شدند اما وی از ارائه مدارک خودداری کرد.

در همین هنگام ماموران که قصد انتقال او را به مرکز پلیس داشتند، متوجه شدند مرد دیگری هراسان به سمت خودروی وانت می دود اما به به محض دیدن پلیس تغییر مسیر داده و قصد فرار دارد که ماموران با تعقیب وی، او را نیز دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و تحقیق از آنها معلوم شد که از سارقان حرفه ای احشام بودند که شبانه به مراجعه به دامداری های اسلامشهر، رباط کریم، شهرری، قم و شهریار با خوراندن پای مرغ مسموم به سگ های نگهبان مراکز دامداری، این حیوانات را بیهوش کرده و احشام را به سرقت می بردند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، این افراد شب دستگیری نیز با خود یک محموله پای مرغ مسموم نیز با خود همراه داشتند تا با مراجعه به دامداری های دیگر تا نقشه  سرقت ها را عملی کنند که با هوشیاری پلیس موفق نشدند.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

ملکی - خبرنگار گروه حوداث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها