کارلوس کرش ساختار جدید تیم ملی را به گونه‌ای مشخص کرد که در آن سرپرست وجود ندارد. این مهم‌ترین تصمیمی بود که در نشست مشترک مسوولان فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی مصوب شد.
کد خبر: ۴۵۲۸۷۱

مهدی تاج که همراه علی کفاشیان با اعضای کادر فنی تیم ملی دور یک میز نشسته بودند، با تایید این خبر که تیم ملی دیگر سرپرست نخواهد داشت، گفت: از این پس خراطی، همه کارهای خارجی تیم و مومنی هم تمام کارهای داخلی تیم را انجام می‌دهند، شرح وظایف این 2 پست نوشته و مشخص شد تا کار معوقه‌ای بوجود نیاید. نمازی و کاسپار هم با این 2 نفر هماهنگی لازم را دارند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه کارهای فنی برعهده کرش خواهد بود، اضافه کرد: با تصمیم سرمربی پرتغالی تیم ملی از این پس سیموئز، مسوول آنالیز و استعدادیابی و مک درموت مسوول تغذیه و عملکرد داخلی تیم ملی خواهند بود.در ادامه این نشست کارلوس کرش جدول مالی و خواسته‌هایش را در خصوص پاداش ارائه داد و قرار شد با پیشنهاد وی و سابقه گذشته و تصویب هیات رئیسه فدراسیون، میزان پاداش مشخص و بر اساس آن پرداخت‌ها صورت گیرد و همه به آن پایبند باشند.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی 28 بهمن جهت انجام بازی تدارکاتی به دبی اعزام می‌شود تا در روز 4 اسفند در دیداری تدارکاتی به مصاف اردن برود. زمان برگزاری دیدار تیم ملی ایران و قطر در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل هم 10 اسفند است، اما با توجه به این‌که زمان این بازی در تاریخ بازی‌های رسمی فیفا نیست، لژیونرهای ملی‌پوش تنها 48 ساعت قبل از آن می‌توانند به تیم ملی اضافه ‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها