حادثه در جهان

اجرای فن کاراته روی معلم

دانش‌آموز انگلیسی با استفاده از فنون کاراته، پا و زانوی معلم خود را شکست و وی را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۴۵۲۶۲۴

دایان وایت هد 53 ساله پس از مصدوم شدن به طرز وحشیانه توسط شاگردش، حالا باید 18 ماه را مرخصی بگیرد.این دانش‌آموز قبلا با استفاده از سر خود ضربه محکمی به یکی از معلم‌هایش در جنوب شرقی لندن زده بود.

وایت هد مادر 2 کودک است و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است./ ایسنا

جوان 25 ساله مادرش را به آتش کشید

مرد 25 ساله هندی که پس از به آتش کشیدن مادرش فرار کرده ‌بود،‌ دستگیر شد.

به گفته پلیس، متهم که برای خرید مشروب از مادرش تقاضای پول کرده بود وقتی مخالفت او را دید مادرش را آتش زد.همسایگان این خانواده در بازجویی به پلیس گفتند توکارام 5 سال است که بیکار است و بیشتر وقت خودش را با دوستانش می‌گذراند.

به گفته پلیس،‌ مادر توکارام در روز حادثه که از بیکاری پسرش خسته شده بود از دادن پول به او خودداری کرد و درگیری میان آن دو آغاز شد.همسایگان پس از بلند شدن دود آتش به کمک مادر توکارام شتافتند و او را از میان آتش بیرون آوردند.

به گفته پلیس مومبای، مادر این پسر که 50 سال دارد به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شده ‌است و پزشکان وضعیت جسمانی او را وخیم گزارش کرده‌اند.

پایگاه اینترنتی ایندین‌تایمز اعلام کرد: این مرد را که هنگام وقوع جرم مست بوده به اتهام ارتکاب به قتل نافرجام دستگیر کرده است./ ایسنا

خودکشی دختر 16ساله از بالای پل عابر پیاده

پلیس لندن از خودکشی یک نوجوان 16 ساله خبر داد.

روزنامه دیلی میل نوشت: به گفته پلیس، این دختر نوجوان خود را از بالای یکی از پل‌های عابرپیاده پر رفت و آمد در شرق لندن و مقابل چشمان شاهدان به پایین انداخت.

نیروی امداد پس از تماس شاهدان به محل اعزام شد، اما پیش از رسیدن اورژانس این دختر نوجوان فوت کرده بود.

پلیس برای پاکسازی صحنه حادثه مجبور شد تا مسیر عبوری خودرو‌ها را برای چند ساعت مسدود کند.

دوستان این دختر نوجوان برای یادبود او دسته ‌گل‌هایی را در بالای پل قرار دادند.یکی از شاهدان این حادثه گفت که صحنه این خودکشی و تصویر جسد این دختر نوجوان هیچ‌وقت از ذهنش پاک نمی‌شود.

پلیس با اعلام این ‌که در حال بررسی علت اقدام به خودکشی این نوجوان است، بیان کرد که مرگ این دختر مشکوک نبوده ‌است./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها