سرنشینان زانتیا کف‌زنان حرفه‌ای بودند

کف‌زنان حرفه‌ای که در یک خودروی زانتیا ماهرانه پول نقد مسافران را سرقت می‌کردند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۵۲۶۲۱

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، به دنبال شکایت‌های متعدد از وقوع چندین فقره کف‌زنی در خیابان‌های شهر تبریز، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

کارآگاهان با تحقیق از مالباختگان دریافتند همگی آنها سوار بر یک خودروی زانتیا شده اند و بعد از طی مسافتی سرنشینان خودرو با این ادعا که ایرانی نیستند و پول‌های ایرانی را نمی‌شناسند، با گرفتن چند قطعه اسکناس از مالباختگان با ترفند خاصی اقدام به کف‌زنی وجوه نقد آنها کرده‌اند.

کارآگاهان با توجه به اظهارات مالباختگان به یک جیب‌بر سابقه‌دار که بتازگی از زندان آزاد شده بود مظنون شدند که با استفاده از اطلاعات مردمی محل اختفای متهم شناسایی و طی اقدامی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد. متهم که قصد انکار جرمش را داشت در مواجهه حضوری با شکات و شناسایی توسط آنها به
40 فقره کف‌زنی از شهروندان تبریزی با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد که بلافاصله با اعزام ماموران به مخفیگاه سارقان، 2 متهم دیگر نیز دستگیر و خودروی زانتیا که سارقان از آن در سرقت‌ها استفاده می‌کردند توقیف شد.

با شناسایی مالباختگان پرونده تکمیل و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها