رییس مرکز سیمای استانها گفت: تولید100 تله فیلم با اعتبار 60 میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون در سیمای استانها تصویب و برآورد شده است.
کد خبر: ۴۵۲۰۸۲

حبیب الله مازندرانی ،رییس مرکز سیمای استانها در بازدید از پشت صحنه تولید تله فیلم کبوتر با کبوتر در مشهد افزود: البته با موافقت رییس سازمان صداوسیما بقیه تله فیلم‌ها پس از تصویب و برآورد، تامین بودجه می‌شود.

حبیب الله مازندرانی خاطر نشان کرد: از 100 تله فیلم تعهد سیمای استانها از ابتدای امسال تا کنون 60 تله فیلم تولید شده است که تا پایان امسال نیز بقیه تله فیلم‌ها تولید خواهد شد.

او با اشاره به این‌که صدا و سیمای مرکزخراسان رضوی جزء مراکز خوب در تولیدکارهای نمایشی و تله فیلم است، اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون پنج تله فیلم با موضوعات اجتماعی و فرهنگی در این مرکز تولید شده است.

رییس مرکز سیمای استانها افزود: تله فیلم‌های کویر و پیر برنا که امسال در این مرکز ساخته شده نمرات برتر را در ارزیابی تولیدات استانها کسب کردند.

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: تا پایان سال آینده هشت تله فیلم به فضای تولید آثار فاخر این مرکز افزوده می‌شود.

حجت الاسلام نهاوندی اظهار کرد: تحکیم خانواده، مضامین اجتماعی و فرهنگی، بیان مشکلات و معضلات جامعه در قالب طنز از مهم‌ترین موضوعات این تله فیلم‌ها است.

وی تاکید کرد: تله فیلم کبوتر با کبوتر به کارگردانی و تهیه کنندگی علی خزایی فر که دارای ژانر خانوادگی است معضلات اجتماعی را در قالب طنز بیان می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی افزود: 70 درصد این تله فیلم داخلی تصویربرداری می‌شود.

حجت الاسلام نهاوندی گفت: تله فیلم کبوتر با کبوتر 90 دقیقه است که در ایام تعطیلات نوروز 1391 از سیمای مرکز خراسان رضوی پخش می‌شود.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها