انتقاد شورای شهر از بهسازی پیاده‌روهای تهران

اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز سه شنبه خود وضعیت پیاده‌رو‌سازی‌های برخی خیابان‌های پایتخت را مورد بررسی قرار داده و از برخی پیاده‌رو‌سازی‌های غیراصولی توسط شهرداری‌های مناطق انتقاد کردند.
کد خبر: ۴۵۱۰۶۵

رییس کمیسیون عمران شورا با اشاره به وضعیت نامطلوب پیاده‌روی خیابان ولیعصر گفت: پیاده‌روی خیابان ولیعصر بناگونه و غیرفنی اجرا شده و زیرساخت‌های لازم برای پایداری این پیاده رو پیش‌بینی نشده است.

حمزه شکیب افزود: چهار سال است از اجرای این پروژه گذشته اما شاهد نشست‌ها و تخریب‌هایی هستیم که در این مدت کوتاه قابل تامل است.

شکیب با انتقاد از این‌ که مسیر عبوری روشندلان در این خیابان مستمر نیست، تصریح کرد: استفاده سایر معلولان نیز در برخی از نقاط مسیر پیش‌بینی نشده است، همچنین مصالح استفاده شده در جدار جوی‌ها در حال کنده شدن است که نشان از کیفیت پایین مصالح است.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران از ترمیم ناهمگون این پیاده‌رو گلایه کرد و افزود: از دریچه‌های تعبیه شده در این مسیر به خوبی نگهداری نشده است و در برخی مکان‌ها دلیل ایجاد سکوها و بلند کردن کف خیابان مشخص نیست. همچنین مسیر باریک برای آب‌های سطحی به جایی ختم نمی‌شود.

رییس شورای شهر تهران نیز با انتقاد از مصالح غیراستاندارد در این پیاده‌رو گفت: خاطرم هست که مدیرعامل سازمان زیباسازی وقت اعلام کرد مصالح استفاده شده در یزد تهیه و 20 سال ضمانت دارد، اما در هنگام نصب آن نیز شکسته بود. همچنین پیش‌بینی شده بود سازمان آب و برق و... بتوانند به‌راحتی این کفپوش‌ها را برداشته و دوباره استفاده کنند که در عمل این‌گونه نشد و شاهد آسفالت‌های کج و کوله در طول پیاده‌روی خیابان ولیعصر هستیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها