فیلم تلویزیونی "شرط دوم" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی داریوش منتظری آماده پخش شده است.
کد خبر: ۴۵۰۸۴۷

"شرط دوم" عنوان تله فیلمی است که به مدت 90 دقیقه در سیمای استانی شبکه دنا کار تصویربرداری آن به پایان رسیده و آماده پخش از شبکه استانی دنا است.

داستان این تله فیلم درباره یک کارمند بانک است که خواستگار همکارش شده است. او نادانسته سیب‌های پدر همکارش را می‌چیند تا بعد از مدتی پولش را بدهد. پدرش از ماجرا با خبر شده و او را برای کسب رضایت می‌فرستد و شرطش برای همراهی با او برای خواستگاری این است که رضایت صاحب سیب‌ها را بگیرد. پدر دختر سه شرط برای اعلام رضایت مشخص می‌کند و ...

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده: مجتبی خشک وافی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، مدیر صدابرداری: بابک اردلان و مدیر صحنه: رضا اخلاقی‌راد.

مستند "توسعه جنوب" تولید می‌شود

مستند "توسعه جنوب" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهروز شهدادنژاد در پنج قسمت تهیه می‌شود.

مستند "توسعه جنوب" در پنج قسمت 25 دقیقه‌ای در سیمای مرکز کرمان تهیه می‌شود. این مستند تصویری از پیشرفت مناطق جنوبی استان کرمان است.

در مستند "توسعه جنوب" مباحثی مربوط به کشاورزی از جمله روش‌های مکانیزه کاشت، داشت، برداشت و بسته‌بندی کشت مرکبات به شیوه‌های سنتی وصنعتی و تولید میوه سالم و عاری از سموم شیمیایی و وضعیت صنعت ومعدن جنوب استان مطرح می‌شود.

تصویربرداری این مستند در فصل‌های مختلف انجام شده تا فعالیت باغداران در تمامی فصول نشان داده شود. مستند "توسعه جنوب" که 80 درصد تصویربرداری آن انجام شده، هم اکنون درمرحله تدوین است.

عوامل اپن پروژه عبارتند از تهیه‌کننده، کارگردان و محقق: بهروز شهدادنژاد، تصویربردار: حسین مؤمن‌زاده، صدابردار: افراسیاب پورامیری، دستیارتصویر: مصطفی مؤمن‌زاده و دستیار کارگردان: ایمان پورحجالی.

مجموعه "همسایه دنا" در انتظار پخش

مجموعه تلویزیونی "همسایه دنا" به کارگردانی حمید اکرمی آماده پخش است.

مجموعه تلویزیونی "همسایه دنا" به تهیه‌کنندگی جهانبازی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تهیه و برای پخش از یکی از شبکه‌های سراسری آماده می‌شود.

داستان این مجموعه درباره فرد میانسال یاسوجی و صاحب یک رستوران قدیمی است که همراه فرزندانش زندگی می‌کند و درگیر ماجراهایی می‌شود.

در مجموعه "همسایه دنا" عبدالرضا فیاض، صدرالدین حجازی، علی اسکندری، رویا زیرک قشقایی، شهره شاهسوند و ... به ایفای نقش پرداختند.

تولید مستند " زنان کرد"

تلاش زنان کرد در سیمای مرکز مهاباد به تصویر کشیده می‌شود.

"زنان کرد" عنوان مستندی داستانی است که در سه قسمت ‌٣٠ دقیقه‌ای به کارگردانی حمید علی قلیان و تهیه‌کنندگی رسول رحیمی در صدا و سیمای مرکز مهاباد تهیه می‌شود.

رسول رحیمی گفت: در این مستند نقش و زندگی زنان کرد در سه مرحله چادر نشینی، زندگی در روستا و شهر، تلاش و فعالیت‌های آنان درعرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... و همراهی آنان در کنار مردان در شرایط آب و هوایی متفاوت به تصویر کشیده می شود.

وی تصریح کرد: معرفی زن کرد، منزلت و جایگاه زن در دین مبین اسلام ، معرفی آداب و رسوم بومی و تبیین حقوق و تکالیف متقابل اعضای خانواده و تکریم زن از اهداف تهیه این مستند داستانی است.

وی ابراز کرد: در این مستند داستانی جمعی از هنرمندان محلی از شهرستان‌های بوکان، سردشت و مهاباد به ایفای نقش می‌پردازند.

رحیمی با بیان اینکه این مجموعه ‌٥٠ روز پیش‌تولید داشته است، گفت: تصویربرداری این مستند در چند مرحله صورت می‌گیرد که بیش از نیمی از آن انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مجموعه مستند زنان کرد پس از گذراندن مراحل تدوین، صداگذاری و موسیقی در پایان بهمن ماه سال جاری آماده پخش شود.

عوامل تولید این مستند عبارتند از:

تدوین گر: حمید علی قلیان، نویسنده:حسن محمدزاده، مدیر تولید: لقمان ارشادی، مدیر تصویربرداری: عزت الله عزیزنژاد، صدابردار: یوسف سواره، برنامه ریز: زهرا جعفری. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها