مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد: چهار شهربازیِ پارک شهر، 17 شهریور، کوثر و معلم رباط کریم در استان تهران پس از بازرسیهای فنی و مهندسی استاندارد رفع نقص شدند.
کد خبر: ۴۴۱۲۳۸

 مسلم بیات درباره آخرین وضعیت بازرسی از شهربازیهای استان تهران توضیح داد: تاکنون از 11 شهربازی استان تهران که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، هفت شهربازی در حال برطرف کردن نواقص خود هستند و تنها یک شهربازی در بومهن به دلیل غیراستاندارد بودن پلمپ شده است.

وی افزود: بخشی از وسایل بازی و تفریحی غیراستاندارد شهرهای بازی و بوستانهای استان تهران را از دسترس شهروندان خارج کردیم.

وی گفت: در پارکهای محله شهرداری تهران نیز یک هزار و 807 وسیله در پنج منطقه 10، 11، 17،21 و 22 مورد بررسی قرار گرفتند که اخطارهای لازم برای تعمیر و اصلاح آنها به شهرداری و بهره‌برداران داده شده است و درحال رفع نقص هستند.

بیات افزود: در شهر تهران بالاترین ضریب ایمنی و استاندارد مربوط به منطقه 11 شهرداری با 77.77 درصد است.

به گفته وی به منظور ایمن سازی وسایل بازی مورد استفاده شهروندان، همه وسایل بازی بوستانهای کوچک و بزرگ استان تا پایان امسال مورد بازرسی و بررسی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به بازدید حدود 271 وسیله غیراستاندارد مستقر در شهربازیها به ایسنا گفت: این وسایل با استانداردهای ملی مغایر بودند که این موضوع طی اخطار به شهربازیها و شهرداریهای محله‌ها و تهران گزارش شده است.

وی افزود: حدود چهار شهربازی بعد از مدتی عیوب موجود را برطرف کردند. تعدادی نیز بخشی از نقص وسایل را برطرف کردند و به مرور در حال برطرف کردن سایر نواقص هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها