با پیگیری پرونده 12 عضو باند موسوم به مزدور که با شرارت در شرق تهران، زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار می دادند، این متهمان به 80 فقره سرقت و فریب دختران اعتراف کردند.
کد خبر: ۴۳۸۹۷
به گزارش خبرنگار جام جم،در پی متلاشی شدن یک باند از افراد شرور در شرق تهران که مبادرت به آزار و اذیت زنان و دختران و انتقال آنها به مخفیگاه های خود می کردند، در مرحله بعدی از تحقیقات ماموران پلیس آگاهی، مشخص شد 4 نفر از مجرمان سابقه دار به نامهای شهرام (معروف به کفتار)، حسین(معروف به زالزالک)، صمد(معروف به قاطر) و مجتبی(معروف به عنتر) بیشترین نقش را در اغفال و فریب دختران داشته اند.
آنها با استفاده از چند دستگاه خودروی مدل بالا پس از سوار کردن زنان و دختران، آنها را به مخفیگاه های خود در چند نقطه از تهران و شهرک های اطراف منتقل می کرده و به صورت دستجمعی آنها را مورد تعرض قرار میداده اند.
گزارش خبرنگار جنایی ما حاکی است، با ادامه تحقیق از متهمان مشخص شد آنها یک مخفیگاه در شهرک پردیس دارند و پس از آشنایی با 2 دختر فراری و انتقال آنها به این محل، این دختران را با تهدید وادار کرده بودند تا پس از حضور در بوستانهای شهری و ارتباط با دختران دیگر، آنها را به مخفیگاه بکشانند.
همچنین روز گذشته مشخص شد، اعضای باند با شناسایی فروشندگان مواد مخدر در شرق تهران، خود را مامور معرفی و از قاچاقچیان اخاذی می کرده اند و در یک مرحله نیز آنها با متوقف کردن یک دستگاه وانت بار حامل مشروبات الکلی و پس از معرفی خود به عنوان مامور، مشروبات الکلی را به مخفیگاه خود منتقل و آن را مصرف کرده اند.
این گزارش حاکی است، روز گذشته متهمان به 80 فقره سرقت از جمله گردنبندقاپی ، سرقت لوازم خودرو و زورگیری از مردم و کارگران اعتراف و عنوان کردند: وقتی یکی از اعضای باند فرد پولداری را شناسایی می کرد، بلافاصله وی تحت کنترل قرار می گرفت و سپس با ضرب و جرح، اموال او سرقت می شد.
سرهنگ کشفی، معاون جنایی پلیس آگاهی، روز گذشته به خبرنگار ما گفت: دستگیری اعضای این باند که اعمال مجرمانه آنها از مردم شرق تهران سلب آسایش کرده بود، موجب خوشحالی و قدردانی از عملکرد پلیس آگاهی شده است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 20 شاکی در تماس تلفنی شکایت های خود را از متهمان با شرح جزییات اعلام کرده اند و برخی دیگر نیز در این تماسها خواستار برخورد شدید قضایی از سوی مسوولان شده اند.
وی افزود: همان گونه که پیش از این نیز اعلام شده است، نام شاکیان هیچگاه فاش نخواهد شد و با توجه به دیدگاه بازپرس پرونده، از تمامی آنها احقاق حق خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها