شنبه 23 مهرماه پخش می‌شود

فیلم یوسلوی جنگجو در شبکه تهران

فیلم سینمایی "یوسلوی جنگجو" به کارگردانی سانگ سو کیم با ساختار سینمایی شنبه 23مهرماه ساعت 20:45 دقیقه از شبکه پایتخت پخش می شود.
کد خبر: ۴۳۴۶۱۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، با اتمام دوبله فیلم سینمایی "یوسلوی جنگجو"به مدیریت تورج مهرزادیان ، این فیلم  که محصول 2001کشورهای چین-کره جنوبی است و در آن وو سانگ جانگ ، سانگ کی آن ، جیم مو جو به ایفای نقش پرداخته اند به مدت 127 دقیقه به روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:

هنگامی که سپاه کره به فرماندهی ژنرال چوی با مغولها مواجه می شود، برای نجات شاهزاده چینی ناگزیر با مغولها درگیر می شوند و در بخشی از مسیر مجبور به حمایت از مردم روستایی می شوند که به دست مغولها به آتش کشیده شده است .

در این جنگ که برای نجات شاهزاده به پا شده عده زیادی کشته می شوند ژنرال و" یوسلو" خدمتکار آزاد شده  با هم همکاری کرده و ازمردم و شاهزاده دفاع می کنند. آنها با فدا کردن جانشان از بازماندگان دفاع می کنند و با شکست مغولها تنها یک نفر از سپاه کره باقی می ماند و ...

منوچهر والی‌زاده، ژرژ پطروسی، ناصر احمدی، علیرضا باشکندی، شهرزاد ثابتی، ساسان شمبیاتی، محمد علی دیباج، امیر عطرچی و ... وظیفه دوبله "یوسلوی جنگجو" را به عهده داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها