شبکه دو سیما این هفته سه فیلم «چتر سفید»،«پاتورویستو» و «صدای زندگی» را تقدیم مخاطبان خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۳۸۱۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فیلم سینمایی «چتر سفید» به کارگردانی جابر قاسمعلی و تهیه کنندگی محسن شایان فر چهارشنبه 20 مهر ساعت 21 از شبکه دو روی آنتن می رود.

داستان این فیلم در مورد دختر 8 ساله ای است که بواسطه موضوع درسی خود از پدرش می خواهد تا در خیابان شهر دنبال یک معجزه بگردند تا آن را نقاشی کند اما جدی نگرفتن این موضوع از سوی پدر مسائلی را بوجود می‌آورد که ...

کیهان ملکی، علی دهکردی، نسرین نکیسا و سهیلا جبری از بازیگران «چتر سفید» هستد.

فیلم سنیمایی «پاتورویستو» محصول سال 2004 است که به کارگردانی خوزه لوئیس ماسا ساخته شده و با بازی لیویل کامپوی، هرنان چیوزاولوسیلا گوفر داستان کلید گنجینه ای قدیمی را به تصویر می کشد که توسط یک فرمانده مصری به پاتاگونیا آورده شده و در روستایی در دره گمشده پنهان می شود اما پدر فرگوسن که نیمی از کلید گنجینه در دست اوست تصمیم می گیرد به پاتاگونیا سفر کند اما...

این فیلم جمعه 22 مهر ساعت 30/17 روی آنتن خواهد رفت.

همچنین «صدای زندگی» به کارگردانی و تهیه کنندگی عبدالله باکیده و بازی ابوالفضل پورعرب، عنایت الله بخشی، مهدی امینی خواه و پرستو صالحی نیز جمعه 22 مهر ساعت 22 روی آنتن شبکه دو می رود.

صدای زندگی داستان دو پسرعمو را روایت می کند که هر کدام نیمی ازکارخانه ای تولیدی را به ارث برده اند، یکی از آن دو بدنبال تجهیز کارخانه و توسعه کارآفرینی آن است اما دیگری که از سهام کمتری برخوردار است سعی در زمین زدن او دارد اما..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها