فرمانده انتظامی استان فارس از هلاکت شروری که چهار عضو خانواده خود را به رگبار بسته بود، خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۷۴۲

به گزارش ایسنا، سردار علی مویدی، در تشریح این خبر گفت: این متهم به قتل و شرور مسلح با تشکیل باند تبهکاری در سال گذشته اقدام به ایجاد رعب و وحشت، سرقت مسلحانه، خرید و فروش سلاح و ترانزیت موادمخدر کرده است.

وی با بیان اینکه سرکرده این باند به نام «س» در شب عاشورا، چهارتن از بستگان خود را به طرز فجیع با گلوله به قتل رساند و متواری شد، گفت: این اقدام وی موجب بوجود آمدن جو ناامنی و سلب آسایش شهروندان شده بود و پلیس با توجه به اهمیت موضوع فعالیت گسترده اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز کرد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه اعضای این باند تبهکاری از هر تلاشی برای فرار از قانونی فروگذار نبودند، گفت: سرانجام پس از نه ماه ،پلیس توانست یکی از اعضای این باند را دستگیر کند.

وی گفت : با تکمیل شدن دایره اطلاعات پلیس و اطلاع از آخرین وضعیت سرکرده باند، محل اختفای شرور و متهم به قتل به تصرف پلیس درآمد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت : پلیس تمام تلاش خود را به کار بست تا این مجرم خطرناک را سالم دستگیر کند اما این جانی به گفته و خواسته‌های مادر و خانواده خود نیز بی‌اعتنا بود و با گستاخی به سمت مردم و نیروهای پلیس تیراندازی کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود، پلیس در اقدام متقابل و با به کار بستن تمام موازین ایمنی و قانونی، پس از 14 ساعت شکیبایی و صبر او را به هلاکت رساند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این مخفیگاه زنی به نام «ف – ز» که از همدستان و همراهان این جانی مسلح بود و کارهای پوششی و تدارکاتی این باند را انجام می‌داد نیز حضور داشت که از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.

سردار مؤیدی گفت: پس از پایان درگیری از ساختمان محل اختفای این شرور و متهم به قتل یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه 10 تیغه خشاب و 385 فشنگ و یک اسلحه کمری با دو تیغه خشاب و 30 عدد فشنگ، دو عدد نارنجک و مقادیری موادمنفجره نیز به دست آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها