الله مانی: هنوز جایزه قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی گوانگجو پرداخت نشده است

تیم فوتبال 7 نفره ایران در هلند چشم به قهرمانی دارد

رئیس انجمن فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولان ایران در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت‌های جهانی هلند، ابراز امیدواری کرد که این تیم عنوان نایب قهرمانی خود را در این رقابت‌ها بهبود بخشد. امین الله مانی دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این ‌که تیم ملی فوتبال 7 نفره از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون در 3 دوره مسابقه‌های جهانی شرکت کرده است، گفت: ما سال 80 در رقابت‌های انگلیس شرکت کردیم که به دلیل کم‌تجربگی چهارم شدیم. 2 سال بعد در آمریکا سوم شدیم. در دوره قبل نیز در برزیل به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم. امیدوارم در هلند فینالیست باشیم و مقام بهتری کسب کنیم.وی افزود: در دنیا با وجود این که سابقه کمی داریم، صاحب کرسی هستیم و همه ایران را می‌شناسند، اما متاسفانه یک زمین استاندارد نداریم، چه برسد به استادیوم. همچنین با وجود گذشت 6 ماه از بازی‌های آسیایی گوانگجو، هنوز جوایز اعلام شده به ورزشکاران پرداخت نشده است.
کد خبر: ۴۰۹۳۲۹

الله مانی یادآور شد: با این‌ که فدراسیون جانبازان و معلولان از شهریور سال گذشته تاکنون هیچ بودجه‌ای از سازمان تربیت بدنی دریافت نکرده است، با این حال در برگزاری اردوهای مختلف تیم فوتبال 7 نفره دریغ نکرده و شاید تنها کمبود این تیم به انجام بازی‌های تدارکانی خارجی برگردد.

حسین صالح، سرمربی این تیم نیز با اشاره به این ‌که اعضای تیم فوتبال 7 نفره در بهترین وضعیت خود به سر می‌برند، گفت: از آذر سال 88 کارم را با این تیم آغاز کردم و برنامه‌ام را تا پارالمپیک لندن تنظیم کردم.تیم فوتبال 7نفره سه‌شنبه 24 خرداد راهی رقابت‌های جهانی هلند می‌شود تا رقابت‌های خود را از 27 همین ماه آغاز کند. این تیم در جهانی هلند با تیم‌های ایرلند، آمریکا و ژاپن همگروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها