مظلومی: امیدوارم ناهار به فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی چسبیده باشد

سرمربی استقلال در حالی می‌گوید که حساسیتی به جلسه دیروز علی فتح‌الله‌زاده با امیر قلعه‌نویی ندارد که ته دلش نیک می‌داند که این نشست بی‌ارتباط با آینده مربیگری قلعه‌نویی نیست. البته نکته‌ای که پرویز مظلومی را به ادامه حضور خود روی نیمکت مربیگری استقلال دلخوش می‌کند، قول یک ماه قبل سرپرست باشگاه استقلال است که به دفعات اعلام کرد مظلومی برای سال دوم نیز به کارش ادامه خواهد داد. هر چند به طور طبیعی همه چیز به نتایجی برمی‌گردد که آبی پوشان در هفته‌های اولیه آغاز لیگ یازدهم خواهند گرفت. اگر نتایچ چشمگیر باشد، مظلومی نیز جای پای خود را محکم خواهد کرد و غیر آن نیز سایه امیر قلعه‌نویی را بر سر خویش سنگین خواهد دید. تنها در یک صورت خیال مظلومی راحت خواهد شد که قلعه‌نویی به دنبال پیشنهاد مالی خوب داده شده، از تیم تراکتورسازی تبریز سر درآورد؛ موردی که البته قلعه‌نویی نیز بی‌میل نیست یک فصل مربیگری در تیم پرطرفدار تراکتورسازی را تجربه کند.
کد خبر: ۴۰۹۳۲۸

به هر صورت و در شرایطی که نشست دیروز فتح‌الله‌زاده با مظلومی در 2 مرحله صبح و عصر برگزار شد، سرمربی استقلال در واکنش به جلسه ظهر دیروز سرپرست باشگاه با سرمربی تازه جدا شده سپاهان گفت: امیدوارم ناهار به‌قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده چسبیده باشد.

بنابر اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال در این نشست که در دفتر شخصی فتح‌الله‌زاده در خیابان لارستان برگزار شد، طرفین درباره مسائل مختلف بحث و تبادل‌نظر کردند. در این ملاقات علی‌نظری جویباری و علی امیری از معاونان باشگاه استقلال هم حضور داشتند.

اما در شرایطی که دیروز استقلال به دنبال کرار جاسم عراقی، محمد نصرتی و مهدی رحمتی را نیز پای قرارداد داخلی نشاند، فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی که تاکید دارد همچنان در لیگ یازدهم این تیم تبریزی را هدایت خواهد کرد، اعلام نمود: بنا بر اعلام مترجم کرار، پیشنهاد استقلال به این هافبک تکنیکی و تاثیرگذار یک میلیارد تومان بوده است. این‌که چطور می‌شود استقلال با پایبندی به سقف 350 میلیونی قراردادها، این بازیکن را جذب کرده باشد؟! موضوعی است که فتح‌الله‌زاده باید به آن جواب دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها