«جمعه به جمعه، خونه به خونه» با مجید قناد

برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه 2 سیماست که با آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان با فضای تازه‌ای از شبکه 2 پخش می‌شود و علاوه بر جمعه‌ها در اعیاد نیز همراه بچه‌ها خواهد بود.به گزارش روابط عمومی شبکه 2 «جمعه به جمعه، خونه به خونه» که پیش از این با نام «فیتیله جمعه تعطیله» روی آنتن می‌رفت در تلاش است این بار با بخش‌های متنوع و شادتری علاوه بر برقراری ارتباط با بچه‌ها، با والدین نیز در زمینه مسائل مختلف تربیتی و آموزشی کودکان امروز که آینده‌سازان فردای کشور هستند، تعامل برقرار کند.
کد خبر: ۴۰۸۳۷۰

بخش‌‌های متنوع و شاد این برنامه به صورتی طراحی شده که با شعر، نمایش و مسابقه همراه است به گونه‌ای که در هر برنامه از «جمعه به جمعه، خونه به خونه» علاوه بر برگزاری مسابقه حضوری و تلفنی، 6 نمایش و 8 سرود با محتوا و مضامین کودک و نوجوان به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد.

مجید قناد، ناصر آویژه و گروه نمایشی برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» را اجرا می‌کنند و قرار است علاوه بر جمعه‌ها این برنامه در اعیاد نیز همراه بچه‌ها باشد.

فیتیله‌ای‌ها در راه شبکه 2

همچنین پس از گذشت چند ماه دوری عموهای فیتیله‌ای از تلویزیون، محمد مسلمی بار دیگر فیتیله‌ای‌ها را با نقش‌های متفاوت به جعبه جادویی بازمی‌گرداند.

محمد مسلمی، کارگردان مجموعه جدید «فیتیله 2» گفت: رویکرد سری جدید این برنامه، کودک و خانواده خواهد بود و این بار علاوه بر بچه‌ها، خانواده‌ها نیز در استودیوی برنامه حضور خواهند داشت تا یک برنامه تعاملی با کیفیت بهتری را به مخاطبان ارائه دهیم.وی افزود: «فیتیله 2» که از 20 خرداد روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود، هر هفته با یک بخش جدید به مسائلی پیرامون خانواده که چگونگی تربیت فرزندان از اهم آن است، خواهد پرداخت.مسلمی ادامه داد: این برنامه با ایجاد چالش فکری بین فرزندان و والدین حاضر در استودیوی برنامه، مخاطبان را نیز در مسیر برنامه قرار می‌دهد. در این میان ارتباطی جذاب و دیدنی بین فیتیله‌ای‌ها و تماشاگر ایجاد خواهد شد.

فه فه با «شیب تند» می‌آید

«شیب تند» برنامه‌ای دیگر از گروه کودک و نوجوان شبکه 2 سیماست که با چشم‌اندازی طنزگونه به بررسی و تحلیل مسائلی که نوجوانان جامعه با آن مواجه هستند، می‌پردازد.

این برنامه در قالب 2 بخش نمایشی «فه فه» و «رعنا و مینا» سعی دارد در هر قسمت یکی از موضوعاتی را که نوجوانان در مسیر رشد و تکامل شخصیتی خود با آن مواجه هستند، بررسی کند.شیب تند که نمادی از نوع چگونگی برخورد نوجوانان با مسائل مختلف اجتماعی محسوب می‌شود در 180 قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی تلویزیونی جمشید کلانتری به تولید رسیده است.نقش فه فه را حسین رفیعی برعهده دارد و بازیگران بخش نمایشی «رعنا و مینا» نیز نازنین پیرکاری و مهرآسا صمدی برعهده دارند.این برنامه در ایام تابستان از شنبه تا چهارشنبه ،عصرها از شبکه 2 روی آنتن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها