میز و نیمکت‌های کهنه از مدارس می‌روند

معاون عمرانی وزیر آموزش‌ و پرورش، گفت: در بودجه سال90 ردیف جداگانه‌ای به مبلغ 10 میلیارد تومان برای تجهیزات هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص تمامی این اعتبارات، هنرستان‌های کشور به تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی جدید مجهز خواهند شد.
کد خبر: ۴۰۷۸۰۹

مرتضی رئیسی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: امسال یکی از برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس، جایگزینی تجهیزات جدید در مدارس با تجهیزات فرسوده شامل میز و نیمکت‌ها و همچنین وسایل آزمایشگاهی و کمک‌آموزشی است.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات خرید تجهیزات مدارس 5/1 برابر افزایش یافته و در کنار توسعه فضاهای آموزشی، تجهیز مدارس به امکانات به‌روز آموزشی جزو اولویت‌های سازمان نوسازی به منظور بهبود کیفیت آموزش است.

رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور، تصریح کرد: در کنار تجهیز کلاس‌ها به میز و نیمکت‌های استاندارد، تجهیزات کمک آموزشی از جمله اتصال مدارس به سایت کامپیوتری و سایر تجهیزات الکترونیکی مدارس از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید است.

به گفته معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، با تخصیص اعتبارات ویژه برای تجهیز مدارس، امسال شاهد رشد ساماندهی مدارس در بخش خرید و نوسازی تجهیزات مدارس خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها