اصحاب هنر و رسانه برای تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی در حسینیه جماران حاضر شدند

وزیر ارشاد: فیلم سینمایی مناسب برای امام (ره) نساخته‌ایم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجدید بیعت اهالی هنر و رسانه با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی از کم کاری سینما در به تصویر کشیدن چهره امام خمینی (ره ) انتقاد کرد . در حالی که تنها تجربه سینمای ایران در این عرصه فیلم فرزند صبح با کار گردانی بهروز افخمی است که انتظارات را بر آورده نکرد، سید محمد حسینی دیروز در جماران تاکید کرد که هنوز یک اثر سینمایی مناسب درباره امام (ره) ساخته نشده است.
کد خبر: ۴۰۷۲۱۱

صبح روز گذشته اصحاب فرهنگ و رسانه به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید بیعت کردند.

در این مراسم سیدمحمد حسینی با اشاره به این که «وحدت»، یکی از مهم‌ترین مسائل مورد تاکید حضرت امام(ره) بود، گفت: گاهی مسائل داخلی و حاشیه‌ای آنقدر سرگرممان می‌کند که فراموش می‌کنیم آمریکا و غرب دشمن اصلی ما هستند و همه باید با یکدیگر در جهت خدمت به مردم و کمک به محرومان انسجام داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اعتراف می‌کنم که نتوانسته‌ایم قدردان امام (ره) باشیم و آن طور که باید، ایشان را به دنیا معرفی کنیم. اگرچه علما و هنرمندان ما کارهایی در این زمینه انجام داده‌اند، اما متاسفانه ما هنوز یک کار سینمایی مناسب درباره امام(ره) نداریم.

سیدمحمد حسینی ادامه داد: اکنون در دنیا می‌بینیم که هنرمندان و نخبگان کشورهای مختلف برای افرادی که حتی ذره‌ای قابل مقایسه با امام خمینی (ره) نیستند، کارهای بسیاری کرده‌اند، اما بینانگذار انقلاب اسلامی که تجسمی از همه خوبی‌هاست و می‌توان در هر موضوعی از ایشان الهام گرفته شود، به شایستگی به دنیا معرفی نشده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: امروز آمده‌ایم تا یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) پیمان بسته و بگوییم که امروز هم این پرچم در دست خلف صالح امام راحل (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.در این مراسم حمید شاه‌آبادی، جواد شمقدری، علیرضا سجادپور، محمدجعفر محمدزاده و سیداحمد میرعلایی از معاونان وزیر و مدیران وزارت ارشاد و جمعی از اصحاب هنر و رسانه و مدیران و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها