باهنر :

مقام رهبری جایگاه انقلاب در نظام بین‌الملل را ارتقا دادند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بحمدالله امروز بعد از گذشت بیش از دو دهه از رهبری آیت الله خامنه‌ای مشاهده می‌کنیم که جایگاه انقلاب اسلامی در نظام بین‌الملل ارتقا یافته و عقب‌نشینی‌های آشکار استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار از مواضع قبلی‌اش کاملاً محسوس می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۷۷۰

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با  خبرگزاری فارس در حاشیه تجدید میثاق اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد حضرت امام خمینی(ره)، گفت: رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضربه سنگینی بر پیکره نظام اسلامی و انقلاب بود.

وی افزود: دشمنان امام(ره) و انقلاب، علی رغم همه تلاش‌هایی که انجام داده بودند تا انقلاب را به بن بست برسانند با ناکامی همه امید خود را به بعد از امام(ره) متمرکز کردند و امید داشتند بعد از رحلت بنیانگذار نظام، اختلاف‌ها، قدرت‌طلبی‌ها، عدم تمکین‌ها و عدم وجود چهره کاریزماتیک، نظام اسلامی جان سالم از این تنازعات به در نبرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این شرایط حساس، زمانی که خبرگان رهبری توانستند در فاصله بسیار کمی جانشین حضرت امام(ره) را مشخص کنند و بار دیگر وحدت، انسجام و یکپارچگی را به نمایش بگذارند، مقدار زیادی از آرزوها و آمال دشمنان نظام برباد رفت.

وی با اشاره به مشخصه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری، اظهار داشت: سابقه و تجربه سنگین قبل و بعد از انقلاب اسلامی در قوای مختلف و دفاع مقدس، عمق دید و ژرف نگری در آینده انقلاب، تحلیل از استکبار جهانی، متعهد بودن به سنت و سیره حضرت امام(ره) از جمله ویژگی‌های ایشان است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه رهبری خود را رهرو امام(ره) می‌دانسته و به آن افتخار می‌کردند، بیان داشت: این موضوع از نکات برجسته و مهمی بود که ایشان را در فرماندهی کشتی‌ که در امواج خروشان توطئه‌ها و دسیسه‌ها حرکت می‌کرد یاری کرد.

وی اضافه کرد: بحمدالله امروز بعد از گذشت بیش از دو دهه از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای مشاهده می‌کنیم که جایگاه انقلاب اسلامی در نظام بین‌الملل ارتقا پیدا کرده و عقب‌نشینی‌های آشکار استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار از مواضع قبلی‌اش کاملا محسوس می‌شود.

باهنر گفت: اکنون به عینه دیده می‌شود که پیام انقلاب و امام(ره) در انقلاب‌های منطقه بروز پیدا کرده و به نتیجه خوبی رسیده است.

وی در پایان تصریح کرد: در مجموع رهبری ایشان در پیشبرد انقلاب بسیار موثر، مثبت و موفق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها