بن همام : حکم تعلیقم ناعادلانه است

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم کمیته اخلاقی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را «غیرعادلانه» خواند و گفت: این چیزی نیست که من از بازی جوانمردانه آموخته ام.
کد خبر: ۴۰۶۲۲۲

به گزارش ایرنا، محمد بن همام که روز یکشنبه از سوی کمیته اخلاقی فیفا از انجام تمامی فعالیت های مرتبط با فوتبال معلق شده با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که از تمامی حقوق خود در این زمینه استفاده خواهد کرد.

در متن بیانیه بن همام آمده است: با استناد به شواهدی که از نظر دبیر کل فیفا کافی بود به کمیته اخلاقی فیفا احضار شدم ولی این کمیته مدارک در اختیارش را برای محکوم کردن من کافی ندانست. به همین دلیل به طور موقت از تمامی فعالیت های مربوط به فوتبال محروم شدم.

بن همام در این بیانیه افزود: فکر می کردم کمیته اخلاقی فیفا کاملا مستقل است اما در کنفرانس خبری بعد از جلسه، دبیر کل فیفا با صراحت اعلام کرد در این کمیته نفوذ دارد.

در کنفرانس خبری بعد از جلسه کمیته اخلاقی فیفا، «جروم والکه» دبیر کل فیفا در مورد تصمیم این کمیته اظهار نظر کرد و مدارک جدیدی را علیه بن همام ارایه داد که تاکنون مطرح نشده و کسی موفق به دیدن آن نشده بود.

«والکه» هیچ تردیدی نداشت که افراد دیگری هم هستند که می توانند جرم بن همام را ثابت کنند.

از نظر بن همام این نقض قوانین قضایی توسط کمیسیونی است که ظاهرا مستقل عمل می کند.

بن همام در پایان از آنچه که در نشست خبری بعد از جلسه کمیته اخلاقی مطرح شد، ابراز تأسف کرد و گفت: این چیزی نیست که من از بازی جوانمردانه می دانم ولی فکر می کنم همین روند ادامه پیدا کند.من از تمامی حقوق خودم استفاده می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها