بسکتبال باشگاه‎های آسیا

مهرام برابر نماینده امارات به پیروزی رسید

دومین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‎های آسیا با پیروزی مهرام در مصاف با الشباب امارات به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۶۰۷۱

به گزارش مهر، در چارچوب بیست و دومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا و در روز دوم این رقابت‌ها، امروز یکشنبه تیم مهرام در سالن «فیل اسپورت آرنا» شهر مانیل فیلیپین به مصاف الشباب امارات رفت و با نتیجه 90 بر 73 به پیروزی دست یافت.

مهرام در حالی برنده این بازی شد که کوارترهای اول و سوم را به حریف اماراتی خود واگذار کرده بود. نتیجه کامل دیدار تیم های مهرام ایران و الشباب امارات به شرح زیر است:

مهرام 90 - الشباب امارات 73
(23 بر 24)، (22 بر 17)، (19 بر 21) و (26 بر 11)

این دومین پیروزی نماینده کشورمان در این دوره از رقابت‌های بسکتبال قهرمانی باشگاه‎های آسیا بود. مهرام که روز گذشته موفق به شکست الجلا سوریه شده بود فردا دوشنبه برای برگزاری سومین دیدار به مصاف الریاضی لبنان می‎رود که مهمترین حریف نماینده کشورمان در این مرحله از رقابت‎هاست. دیدارهای مهرام در گروه B مرحله مقدماتی برگزار می‎شود.

در چارچوب روز دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا سه دیدار دیگر برگزار شد که طی آن الاتحاد عربستان، الریان قطر و اسمارت گیلاس فیلیپین برابر حریفان خود صاحب برتری شدند. نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

الاتحاد عربستان 83 - دهوک عراق 75
الریان قطر 90 - الجلا سوریه 67
دراگونز مالزی 64 - اسمارت گیلاس فیلیپین 95

بیست و دومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‎های آسیا از روز شنبه با شرکت 10 تیم در مانیل فیلیپین آغاز شده و تا 18 خردادماه ادامه دارد. مهرام مدافع عنوان قهرمانی است. روز سوم مرحله مقدماتی این رقابت ها روز دوشنبه برگزار می شود. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

دوشنبه - 9/3/90
دانشگاه اردن - الاتحاد عربستان
دهوک عراق - دراگونز مالزی
الریاضی لبنان - مهرام ایران (ساعت 14:30 به وقت تهران)
الشباب امارات - الریان قطر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها