مهلت ویرایش انتخاب رشته کنکور ارشد اعلام شد

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 90 به مدت دو روز فرصت دارند که کد رشته محل انتخابی خود را ویرایش کنند.
کد خبر: ۴۰۶۰۳۴

سید جلال طباطبایی در گفتگو با مهر یادآور شد: کارنامه نتایج اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 90 منتشر شده است و داوطلبان می توانند تا فردا 9 خرداد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی یادآور شد: داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند از امروز 8 خرداد تا روز سه شنبه 10 خرداد فرصت دارند چنانچه مشکلی در کد انتخاب رشته دارند، با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات کد رشته اقدام کنند.

طباطبایی اظهار داشت: مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال 90 ساعت 24 روز دوشنبه 9 خرداد پایان می یابد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی که در نظر گرفته شده، اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از تایید نهایی کد رشته‌ محل‌های انتخابی توسط داوطلب، رمز 15 حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.

کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار می شود و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و حدود 300 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند که به گفته مسئولان سازمان سنجش 75 هزار نفر در نهایت پذیرفته می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها