خود را برای جهش‌های بزرگ آماده کنید، چرا که ایران باید در‌قله دنیا قرار گیرد

رئیس‌جمهور: مأموریت ملت ایران برچیدن نظام ظالمانه جهان است

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه‌های دولت در راستای شکوفا شدن اقتصاد و تولید کشور، گفت: خوشبختانه صندوق توسعه ملی بزودی به همین منظور راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد در دیدار خیرین مدرسه ساز سراسر کشور با تاکید بر ضرورت حرکت عموم ملت ایران در راستای ساختن و آبادانی ایران خطاب به خیرین مدرسه‌ساز افزود: خود را برای جهش‌های بزرگ آماده کنید؛ چرا که ایران باید در قله جهان قرار گیرد و به الگوی ملت‌های جهان تبدیل شود.
کد خبر: ۴۰۴۸۱۶

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: این سخن، خودبزرگ‌بینی یا ناسیونالیسم نیست، این یادآوری یک ماموریت بزرگ الهی است که بساط ظالمانه در جهان برچیده و الگوی نظام عادلانه برپا شود و این ماموریت ملت ایران است.

احمدی‌نژاد، همچنین به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف صنعت از جمله تولید خودرو و کشاورزی اشاره و اظهار کرد: شرایط برای جهش ملت ایران آماده است و امیدواریم که در 2 تا 3 سال آینده بتوانیم گام‌های اساسی در این زمینه برداریم و پس از آن عرصه خدمت به ملت ایران در سطوح بالاتر را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به نقطه‌ای برسیم که کالای ایرانی با مارک ایرانی با کیفیت عالی در نقاط مختلف جهان به فروش برسد و مورد استقبال قرار گیرد و این امر شدنی است.رئیس‌جمهور در ادامه از اقدامات خیرین مدرسه‌ساز به عنوان کاری مبنایی و از جنس عشق و عاشقی یاد کرد و گفت: اگر خیرین مدرسه‌ساز وارد این عرصه نمی‌شدند دولت به میزان نیمی از مقداری که در زمینه ساخت فضاهای آموزشی اقدام کرده است هم فعالیت نداشت.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اختصاص قطعه خاص در بهشت زهرا به خیرین مدرسه‌ساز مخالفت کرد و گفت: ما هرگز این کار را انجام نمی‌دهیم و برای شما سلامتی، عزت و طول عمر بیشتر خواستاریم که البته کسی که برای دیگران زندگی کند از عمری طولانی برخوردار می‌شود و در عالم هستی استمرار پیدا می‌کند.

گفت و گوی روسای جمهور ایران و پاکستان

دیگر گزارش های دریافتی حاکی است روسای جمهوری ایران و پاکستان در مکالمه تلفنی بر اتحاد و همبستگی ملت‌ها و دولت‌های اسلامی منطقه و ضرورت هوشیاری در مقابل توطئه‌ها و اختلاف افکنی دشمنان تاکید کردند.به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی‌نژاد در این مکالمه تلفنی که عصر دیروز انجام شد با تاکید براین‌که دشمنان مشترک 2 کشور نمی‌خواهند در منطقه امنیت و آرامش برقرار باشد، اظهار کرد: دشمنان قصد دارند با اختلاف‌انگیزی همه دولت‌ها و ملت‌ها را تضعیف کرده و به این وسیله به نیات شوم خود دسترسی پیدا کنند.

رئیس‌جمهور افزود: بدون تردید دشمنان به هیچ یک از دولت‌ها و ملت‌های منطقه وفادار نیستند اگر چه ممکن است به طور مقطعی از بعضی دولت‌ها علیه دیگری استفاده کنند، اما در آینده نزدیک آنها را هم قربانی زیاده‌طلبی‌های خود خواهند کرد.آصف علی‌زرداری، رئیس‌جمهور پاکستان نیز با تاکید براین‌که پاکستان همواره در کنار ملت ایران و امت مسلمان قرار خواهد داشت، اظهار کرد: کشورها و دولت‌های منطقه باید توجه داشته باشند که اقدامات آنها مورد سوءاستفاده قدرت‌ها قرار نگیرد.وی تصریح کرد: کشورهای منطقه با اتحاد و همبستگی براحتی می‌توانند شرایط سخت‌ کنونی را پشت‌ سر گذاشته و به آرامش و امنیت برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها