ده‌ها نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین از جمله 3 نفر از فرماندهان این گروهک پس از فرار از اردوگاه اشرف در شمال شرقی بغداد، خود را تسلیم نیروهای امنیتی عراق کردند.به گزارش شبکه العالم، سخنگوی وزارت دفاع عراق با اعلام این خبر گفت: اطلاعات و گزارش‌های موثقی وجود دارد که بسیاری از ساکنان این اردوگاه، قصد دارند از آن خارج شده و عراق را ترک کنند؛ و تاکنون ده‌ها نفر از منافقین و حتی فرماندهان آنها پس از فرار از این اردوگاه خود را تسلیم دولت عراق کرده‌اند.وی اسامی این 3 نفر را مریم سنجاری، عبداللطیف شاهرودی و عبرت کیخانی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۹۷۶۸۹

گزینه‌های ریاست سازمان گردشگری و سرپرست وزارت ورزش

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمود احمدی‌نژاد به جمع‌بندی نهایی برای دو گزینه خالی هیات دولت رسیده است .

به گزارش الف، بنا بر اخبار دریافتی به احتمال زیاد سیدحسن موسوی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همایون حمیدی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب می شوند.پیش از این سیدحسن موسوی در مرکز ملی مطالعات جهانی شدن فعالیت داشت. همایون حمیدی نیز پس از خداحافظی بذرپاش از دولت، سرپرستی سازمان ملی جوانان را برعهده گرفته بود.

انتقال میرقلی‌خان به زندانی در اوکلاهاما

شهرزاد میرقلی‌خان پس از مدتی بلاتکلیفی و نگهداری در ترانزیت، دیروز به زندانی در ایالت اوکلاهاما منتقل شد.

به گزارش فارس، پدر شهرزاد میرقلی‌خان گفت: دولت آمریکا زمانی که حمایت مردمی و رسانه‌ها را از شهرزاد دیدند، وی را از زندان قبلی که در آن دخترم چندین بار تهدید به مرگ و به دلیل آلودگی شدید دچار بیماری‌های تنفسی شده بود به ترانزیت برد و بعد زندان او را به ایالت اوکلاهاما منتقل کرد. شهرزاد میرقلی‌خان شهروند ایرانی که بی‌گناه از سال 2007 در آمریکا زندانی است، اعلام کرده که در زندان آمریکا تحت شکنجه قرار گرفته است.

آزاد ی مهندسان ایرانی در افغانستان‌

سفیر ایران در افغانستان گفت: به‌دنبال رایزنی‌ها و اقدامات مشترک و مستمر سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و دولت این کشور، همه 12 مهندس ایرانی ربوده شده توسط افراد مسلح ناشناس، آزاد شدند. به گزارش ایسنا، فدا حسین مالکی تصریح کرد: به‌دنبال میانجیگری بزرگان قومی و با پیگیری‌های مستمر و فشرده مقامات عالی‌رتبه دولت افغانستان، اتباع ایرانی و افغان ربوده شده آزاد شدند و همگی در سلامت کامل به سر می‌برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها