آغاز ثبت‌نام کارشناسی پودمانی از 10 اسفند

معاون آموزشی دانشگاه علمی - کاربردی با بیان این‌که ثبت‌نام دوره کارشناسی ناپیوسته پودمانی از 10 تا 15 اسفند ماه انجام خواهد شد، گفت: به علت این‌که دوره‌های پودمانی آزمون ورودی دارند و باید دانشجویان فرصتی مطالعه و آمادگی داشته باشند، بنابراین برگزاری آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته پودمانی به نیمه اول اردیبهشت سال آینده موکول می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۰۹۳

رجبعلی برزویی با بیان این‌که متقاضیان این دوره در مهرماه سال آینده پذیرش می‌شوند، اظهارکرد: دفترچه‌های این دوره آماده است و مواد آزمون ورودی تا حدودی عمومی هستند.

وی با بیان این‌که 122 هزار نفر ظرفیت دوره کاردانی ناپیوسته و 45 هزار نفر ظرفیت دوره کارشناسی ناپیوسته خواهد بود، افزود: این دوره نسبت به سایر دوره‌ها ویژگی خاص شغل محور و مهارتی بودن را دارد به این معنا که برای هر شغل دوره خاصی در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر،‌سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه پرداخت ما به التفاوت هزینه ثبت‌نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 90، اعلام کرد که گرفتن کارت داوطلبان برای ورود به جلسه آزمون در گرو پرداخت این ما به التفاوت نیست.

سازمان سنجش درباره دلایل پرداخت مابه التفاوت هزینه ثبت‌نام برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و عدم دریافت کامل وجه در زمان ثبت‌نام، توضیح داد: هرساله هزینه‌هایی برای آزمون‌های سازمان سنجش برآورد می‌شود که این برآوردها برای تایید نهایی به مراجع قانونی ارسال می‌شود که در صورت تایید آنها این مبلغ‌ها از داوطلبان در زمان اخذ دفترچه راهنما دریافت می‌شود.

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه پرداخت ما به التفاوت هزینه ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد 90 می‌توانند به اطلاعیه درج شده در سایت سنجش به‌نشانی www.sanjesh.org‌ مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها