ویژه برنامه «یک قبله، یک پیامبر» کاری از گروه اجتماعی، به طور زنده از هفت شهر ایران در ایام میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت از شبکه یک سیما پخش می شود.
کد خبر: ۳۸۴۸۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، رضا بختیاری، کارگردان و تهیه کننده این برنامه به رسانه خبری شبکه یک سیما، گفت: پخش ویژه برنامه «یک قبله، یک پیامبر» با هدف نمایش وحدت مسلمانان کشور، از روز 26 بهمن در دو بخش آغاز می شود. زمان پخش بخش اول این برنامه 15:10 دقیقه و بخش دوم آن ساعت 23:20 در روزهای 26 بهمن تا دوم اسفند 89 است.

وی شهرهای میزبان برنامه را به این شرح اعلام کرد: 26 بهمن، در استان گلستان شهرستان بندر ترکمن ؛ استان سیستان و بلوچستان 27 بهمن در زاهدان و 28 بهمن در زابل ؛ 29 بهمن از استان آذربایجان غربی شهرستان مهاباد، 30 بهمن شهرستان سنندج مرکز استان کردستان، یکم اسفند از شهرستان بندر عباس و دوم اسفند از شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان.

بختیاری گفت: بینندگان شبکه یک سیما در این برنامه شاهد گزارش هایی از وفاق ملی مثل ازدواج، همکاری، همسایگی و روابط حسنه بین شیعیان و اهل سنت در این برنامه خواهند بود. همچنین نمایش آیین های محلی، آواز و موسیقی و اجرای خوانندگان ملی، سنتی و پاپ مثل شهرام زندی، رضا صنعتگر و رضا صادقی از بخش های دیگر این برنامه است.

به گفته تهیه کننده برنامه «یک قبله، یک پیامبر» گزارش زنده روزانه از مراحل ساخت بزرگ ترین پرچم ایران به صورت شنی در جزیره هرمز خلیج فارس بخش دیگری از برنامه است که از 26 بهمن تا 2 اسفند در این برنامه پخش می شود.

مجریان این برنامه اقبال واحدی، امیر افشار، محمدرضا یزدان پرست و جواد عابدی هستند و شهریار مهدوی (مدیر تولید)، رامین کرم یزدی و فهیمه بختیاری (تدوین) به همراه عوامل فنی صداوسیمای استان های ذکر شده، رضا بختیاری را در تهیه این برنامه یاری می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها