احمدی مقدم:

ایران در قله اقتدار و امنیت ایستاده است

فرمانده ناجا با بیان این‌که ایران در قله اقتدار و امنیت ایستاده است گفت: ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامی مدیران کشور ریشه در مردم دارند و همین مردمی بودن مسوولان کشور موجب شده تا در کشور اتفاقی نیافتد زیرا ولایت فقیه در ایران نقش کشتی نجات را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۳۸۴۰

به گزارش مهر، سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز (شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک ناجا با اشاره به فتنه‌هایی که سال گذشته دشمنان جمهوری اسلامی برای ایران تدارک دیده بودند گفت: دشمنان در سال گذشته به دنبال راه اندازی انقلابهای مخملی در ایران بودند اما امروز شاهدیم همان حیله دامان دوستانشان را گرفته و به خودشان بازگشته است.

وی افزود: کشورهای استعمارگر با تمسک به مکر و حیله قصد برهم زدن ایران و خاموش کردن نور خدا را داشتند که به یاری خدا مکرشان به دوستاشان بازگشت.

احمدی مقدم به ورود مستقیم رژیم صهیونیستی در عرصه برهم زدن امنیت ایران اشاره کرد و افزود: با تمام تلاشی که از سوی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد نه تنها موفقیتی برای آنها در پی ندارد بلکه امروز وضعیت متزلزلی را نیز در این رژیم شاهدیم.

فرمانده ناجا با بیان این‌که برخی اتفاقات مصر را با ایران شبیه سازی می‌کنند گفت: ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامی مدیران کشور ریشه در مردم دارند و همین مردمی بودن مسوولان کشور موجب شده تا در کشور اتفاقی نیافتد زیرا ولایت فقیه در ایران نقش کشتی نجات را ایفا می‌کند و انقلاب را از گردنه‌های سخت عبور می‌کند.

فرمانده ناجا با یادآوری روزهای بهمن ماه در زمان وقوع انقلاب اسلامی گفت: امروز در تونس شاهدیم که تحولات بسیار آرام و با حالت رفرم اتفاق می‌افتد و امکان بازگشت به وضعیتی بدتر از گذشته نیز وجود دارد اما در انقلاب ایران حضرت امام خمینی (ره ) دست رد به سینه وابستگاه به شرق و غرب زدند.

وی افزود: معنای انقلاب در دهه‌های گذشته به معنی خروج از بلوک غرب و پیوستن به بلوک شرق بود اما انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) دست رد به ابرقدرتها زد و با هیچ ابرقدرتی مماشات نکرد و اساس تحولاتی که امروز در منطقه و کشور صورت می‌گیرد امتحانی است تا افراد سست عنصر مشخص شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها