این هفته کارخانه‌های تولیدکننده، گوشی‌های قابل توجهی ارائه نکردند که بازار را تحت‌شعاع قرار دهد! اما تنها نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، تولید 3 مدل جدید از خانواده گوشی‌های سامسونگ گالکسی بود که هنوز تعداد زیادی از اعضای این خانواده در بازار با امکانات بسیار خوب وجود دارد. اما قابل ذکر است که این گوشی‌ها از طریق منابع غیررسمی معرفی شده‌اند و اعتبار زیادی به مشخصات آنها نیست.
کد خبر: ۳۸۳۱۸۵

گفته می‌شود این گوشی‌ها که Mini S5570،Ace S5830 و Suit S5670 نام دارند، بزودی به بازار عرضه خواهند شد. اما با مشخصاتی که برای آنها در شایعات ذکر شده است هر کدام دارای معایب و مزایایی هستند که نمی‌توان گفت واقعا از یک گوشی کامل بر خوردار خواهید بود.

به عنوان مثال Mini S5570 تنها با یک دوربین 2‌/‌3 مگاپیکسلی، همراه صفحه نمایش 2‌/‌3 اینچی 256 رنگ عرضه خواهد شد یا در Ace S5830 تنها 150 مگابایت حافظه داخلی گوشی را همراهی خواهد کرد. اما تمامی آنها با سیستم عامل 2‌/‌2 آندروید تولید شده‌اند!

از آنجا که گوشی‌های اخیر این خانواده واقعا قدرتمند بودند و ما نیز به عنوان موبایل‌های دنیای جدید از آنها یاد می‌کردیم، امیدواریم مشخصات این گوشی‌ها نیز غیرواقعی باشند. اما اگر واقعی شدند شما نیز همانند ما تعجب نکنید! چون معمولا این خبر‌ها درست از آب درمی‌آیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها