رادیو با اختصاص 32 هزار و 397 دقیقه (معادل بیش از 500 ساعت) برنامه برگزیده در ایام‌الله دهه فجر ، یادآور فجر 57 می‌شود. به گزارش روابط عمومی معاونت صدای سازمان صداوسیما، 14 شبکه رادیویی با اختصاص مدت زمان 32 هزار و 397 دقیقه برنامه، ایام حماسه دهه فجر را گرامی می‌دارند.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۹

شبکه رادیویی فرهنگ

شبکه رادیویی فرهنگ در ایام دهه فجر با 13 برنامه و اختصاص مدت زمان 4 هزار و 815 دقیقه به تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از جمله نقش و تاثیر فرهیختگان می‌پردازد. روزنگار انقلاب،‌ انقلاب و هنر ایرانی،‌ ریشه‌ها و اندیشه‌ها،‌ شب قصه،‌ فرهنگ و جامعه،‌ سازهایی که برای وطن کوک شد‌،‌ هزار و یک شب، کندوکاو،‌ بوطیقا،‌ هفت کوچه،‌ در این شب آهسته،‌ بامداد فرهنگی و‌ هفت اقلیم عناوین برنامه‌های این شبکه است.

شبکه رادیویی ایران

شبکه رادیویی ایران با 9 عنوان برنامه و اختصاص مدت زمان 2 هزار و 668 دقیقه به جنبه‌های مختلف انقلاب از جمله فناوری‌های نوین و توجه به پروژه‌هایی چون انرژی هسته‌ای می‌پردازد. ‌ویژه گروه خانواده، راهپیمایی 22 بهمن،‌ نقش اول (‌ویژه فیلم فجر)،‌ فجر در آینه فرهنگ، گفت‌وگوی فجر، به سوی قله و ویژه گروه دانش برخی از برنامه‌های این شبکه در دهه فجر خواهد بود.

شبکه رادیویی جوان

شبکه رادیویی جوان هم با طراحی و تولید 17 عنوان برنامه و اختصاص مدت زمان 4 هزار و 545 دقیقه به تبیین اهدافی چون تعمیق شناخت جوان نسبت به اندیشه‌ها و شخصیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ ترسیم و تبیین افق آینده نظام و انقلاب اسلامی می‌پردازد.

جوان ایرانی سلام،‌ صبح دانش،‌ جوونی دربست،‌ آبی‌تر از سپید،‌ مثلث،‌ پلاسما،‌ کافه رادیو،‌ قضاوت با شما، کلاس جوونی، ایستگاه ورزش،‌ و اما امشب، چهارباغ،‌ ساعت شنی،‌ یک سوال علمی،‌ بین خودمون باشه، مثلث(جامعه) و‌ باشگاه تعطیلات برخی از برنامه‌های این شبکه است.

شبکه رادیویی گفت‌وگو

شبکه رادیویی گفت‌وگو نیز با 5 عنوان برنامه، یک‌هزار و 835 دقیقه در دهه فجر برنامه دارد. تقویت و ارتقای باور عمومی نسبت به اصالت، پایگاه مردمی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی،‌ برخی از موضوعاتی است که برنامه‌های این شبکه به آنها اشاره دارد. پیدا و پنهان،‌ گفت‌وگوی روز،‌ ویژه جشنواره فیلم فجر و‌ گفت‌وگوی ویژه دهه فجر برخی از برنامه‌های این شبکه است.

شبکه رادیویی ورزش

شبکه رادیویی ورزش نیز با 14 عنوان برنامه و اختصاص مدت زمان 3هزار و 719 دقیقه در ایام‌الله دهه فجر به دستاوردهای سی و دو ساله ورزش ایران در عرصه‌های گوناگون خواهد پرداخت.ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی جامعه برای دستیابی به جامعه‌ای با نشاط از جمله اهداف ساخت برنامه‌های این شبکه است. عناوین برنامه‌های شبکه رادیویی ورزش عبارتند از:‌ صبح و ورزش،‌ جهان ورزش،‌(زن، ‌ورزش، ‌خانواده)،‌ بانوان با ورزش، ‌‌ دستاورد، ‌یاد ایام،‌ لحظه‌های افتخار، ‌پنجره‌ای رو به بهشت، ‌صدای ورزش،‌ مسابقه شبانه، ‌صبح پیروزی، ورزش و نوجوانان.

رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران هم با اختصاص مدت زمان 2هزار و 940 دقیقه پخش زنده و در قالب 3 ویژه برنامه به طرح ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف،‌ تبیین و نقش و تأثیر اقشار مختلف در پیروزی انقلاب و همچنین پخش مستقیم راهپیمایی و گزارش‌های مردمی در روز 22 بهمن خواهد پرداخت. ویژه برنامه 22 بهمن،‌ از رنج تا گنج و طلوع آفتاب از جمله برنامه‌های این شبکه رادیویی است.

رادیو معارف و کانال ندای اسلام

رادیو معارف و کانال ندای اسلام با 10 عنوان برنامه و اختصاص2هزار و 700 دقیقه به پخش برنامه در ایام الله دهه فجر می‌پردازد. تشریح نقش راهبردی و محوری روحانیت و رهبری دینی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی،‌ تعمیق شناخت و اعتقاد شنوندگان به ارزش‌ها و مبانی فکری حکومت دینی و تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از جمله اهداف ساخت برنامه‌های این شبکه‌ها عنوان شده است. عناوین برنامه‌های کانال ندای اسلام و رادیو معارف نیز عبارتنداز: بیانات رهبر معظم انقلاب، چشمه حقیقت،‌ زندگی امام خمینی(ره)‌ طلوع، نگاه دوباره،‌ آن روزها، بوی بهشت مسیر،‌ شکرانه و ‌روی خط برخی از برنامه‌های رادیو معارف در ایام دهه فجر خواهد بود.

رادیو تجارت

رادیو تخصصی تجارت نیز با 4 عنوان برنامه و اختصاص مدت زمان یک‌هزار و 415 دقیقه در ایام‌الله دهه فجر پخش برنامه دارد. دستاوردهای اقتصادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ عملکرد وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اقتصادی کشور در 32 سال گذشته و نقش انقلاب اسلامی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و توسعه از جمله اهداف پخش برنامه‌های این شبکه عنوان شده است. مجله بامدادی، مثلث،‌ فراسو و نبض برنامه‌‌های این شبکه در دهه فجر خواهند بود.

رادیو قرآن

رادیو قرآن نیز با 4 عنوان برنامه و در مجموع مدت زمان 775 دقیقه به پخش برنامه در این ایام خواهد پرداخت که از مهم‌ترین اهداف رادیو قرآن در این ایام می‌توان به تشریح استقرار ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مبتنی بر اندیشه‌های امام خمینی(ره)‌ ،تبیین دستاوردهای قرآنی انقلاب و تعمیق شناخت شنوندگان این رادیو نسبت به ارزش‌ها ومبانی فکری حکومت دینی اشاره کرد. ‌اندیشه‌های حضرت امام(ره)،‌ دستاوردهای قرآنی انقلاب، مبانی تفسیری امام(ره) و ویژه راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌هایی هستند که این شبکه به آنتن پخش خواهد سپرد.

رادیو سلامت

رادیو سلامت در قالب 6 برنامه و اختصاص مدت زمان یک‌هزار و 630 دقیقه به پخش برنامه در ایام‌الله دهه فجر خواهد پرداخت. از جمله موضوعاتی که رادیو سلامت در این 6 برنامه به آنها خواهد پرداخت می‌توان به تمرکز بر طرح شرح پیشرفت‌های حوزه سلامت و نتایج مطلوب آن و‌ تشریح نقش موثر جامعه پزشکی کشور در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد. عصر شکوفایی،‌ جامعه سالم،‌ بر ساحل سلامت،‌ پیام امروز، ‌حضور و ‌حماسه برنامه‌هایی هستند که در این مدت از این شبکه پخش می‌شوند.

رادیو پیام

همچنین رادیو پیام دستاوردهای انقلاب را با بهره‌گیری از مضامین نو و خلاقانه در قالب قطعات کوتاه به مخاطبان ارائه می‌دهد. برجسته‌سازی جلوه‌های حضور و مشارکت آحاد مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و قرائت بخش‌های کوتاهی از کتب و مقالات ارزشمند درباره انقلاب و نحوه پیروزی آن برای استفاده مخاطبان در خلال بخش‌های خبری و موسیقایی از جمله مواردی است که در این شبکه به آنها پرداخته می‌شود.

اندیشه‌های حضرت امام(ره)، دستاوردهای قرآنی انقلاب، مبانی تفسیری امام(ره)، ویژه راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های این شبکه در این ایام خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها