مراسم بزرگداشت سرور پاکنشان، گوینده پیشکسوت رادیو روز گذشته با حضور اهالی رادیو، مدیران و پیشکسوتان عرصه گویندگی رادیو به میزبانی محمدحسین صوفی، معاون صدای سازمان صدا و سیما برگزار شد. نکوداشت سرور پاکنشان بعد از مراسم تجلیل از مریم نشیبا، ایرج برخوردار و حسین توصیفیان چهارمین آیینی است که به پاس زحمات پیشکسوتان رادیو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۷۲۹

در این مراسم معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: یکی از صفات ایرانی‌ها احترام به بزرگ‌ترها و مهربانی و مهرورزی است و خوشحالم که مسلمانیم و تکریم به دین اسلام و احترام به همنوع، احترام به استاد و رعایت حق استاد توسط شاگرد جزو سفارشات دینی ما به شمار می‌رود.

صوفی افزود: حضور جوانان بالنده و وظیفه‌شناس باعث شد این روزها از باب قدرشناسی از کسانی که سال‌ها در رادیو تلاش کرده‌اند و با کمبودها، کاستی‌ها و مشکلات ساختند و توانستند صدای شاداب، امیدآفرین و آگاهی‌بخشی را به جامعه ارسال کنند، امروز گرد هم آییم و مراسم تکریم و تجلیل برای آنها برگزار کنیم.صوفی تصریح کرد: همکاران رادیویی احساس می‌کنند فرزندان معنوی پیشکسوتان و بزرگان رادیو هستند و از باب تواضع و فروتنی رفتار این بزرگان و الگوسازی، جلسات تکریم را برگزار می‌کنند. وی افزود: شمار نیروهایی که در رادیو قابل تجلیل و احترام هستند، بسیار است و به نوبت این کار انجام می‌شود.

صوفی با ستایش از تلاش‌های خانم پاکنشان، گوینده پیشکسوت رادیو گفت: امروز از کسی تجلیل می‌شود که بیش از 4 دهه در دوران‌های مختلف و در شرایط سخت و شاد و غمگین، عادی و بحرانی توانست صادقانه و مخلصانه در برنامه‌ها حضور داشته باشد.

بهنام احمدپور مبارکه، مدیر رادیوجوان هم با قدردانی از تلاش‌های سرور پاکنشان گفت: انتخاب افراد پیشکسوت برای برگزاری مراسم بیشتر براساس نظرات استادان باشگاه رادیویی جوان انجام می‌شد، اما قرار است بزودی هیات داوری برای این کار انتخاب شود.

سرور پاکنشان هم در مراسم تجلیل خود گفت: واقعا من به کارم عشق می‌ورزم و هر روز که می‌گذرد می‌گویم خدا را شکر که هنوز می‌توانم در این مکان مقدس کار کنم. سرور پاکنشان متولد 1323 شاهرود است. او از سال 1342 به عنوان گوینده خبر در رادیو گرگان کارش را آغاز کرد و بعد از آن به رادیو ایران دعوت شد و با برنامه‌های فرهنگ و مردم، مجله صبحگاهی و علم زندگی، فعالیت رادیویی‌اش را ادامه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها