تصویر کوتاه

آیت الله جنتی: رسانه ملی در جنگ نرم هوشمندانه عمل کرد

آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار با مدیرکل و جمعی از برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز کیش تولیدات این مرکز خصوصا آثار مربوط به نماز جمعه و توجه به معارف قرآنی و تعمیم آن در جامعه را قابل تمجید دانست.
کد خبر: ۳۶۹۶۸۲

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کیش آیت‌الله جنتی در این دیدار با موثر خواندن ارتباط رسانه با روحانیت و مجامع علمی و دانشگاهی، بر تداوم این روند و همچنین بر توجه به مسائل جوانان، بیان کارشناسانه مشکلات و مسائل مردم و ایجاد ارتباط دوسویه و منطقی بین مردم و مسوولان بواسطه رسانه تاکید نمود. ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود عملکرد رسانه را در تقابل با جریان فتنه و جنگ نرم مطلوب و هوشمندانه ارزیابی کرد و خواستار بیان قابل فهم مسائل و مطالب برای مردم و ایجاد بصیرت با تولید و پخش آثار نمایشی شد. وی اقدامات انجام شده توسط رسانه ملی بخصوص تولید سریال‌های تاریخی را در این زمینه موثر دانست.

معرفی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی

در حکمی از سوی مهندس عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، حجت‌الله طلایی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، مدیرکل جدید صدا و سیمای استان مرکزی علاوه بر تحصیلات حوزوی دارای تحصیلات کارشناسی در رشته‌های زبان فرانسه و علوم تربیتی بوده و دوره‌های مدیریت عمومی، تولید و رسانه را گذرانده است.

وی پیش از این به عنوان مشاور معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما مشغول به فعالیت بوده و مدیرکلی، قائم‌مقامی، معاون سیما و معاونت صدای مرکز فارس از سوابق رسانه‌ای وی به شمار می‌رود. همچنین عضویت در شورای سیاستگذاری احیای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه‌ها، شورای سیاستگذاری اسلامی کردن دانشگاه‌های اصفهان و مسوولیت واحد آموزش عقیدتی ـ سیاسی سپاه مقاومت شیراز بخشی از فعالیت‌های گذشته طلایی است.

پیش از این هادی شریفی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی بود که وی از سوی رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه منصوب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها