خدایی خبر داد:

ثبت نام 300 هزار نفر برای شرکت در آزمون های علمی کاربردی

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام نزدیک به 300 هزار نفر داوطلب برای شرکت در آزمون های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1389 خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۱۱۷

ابراهیم خدایی روز جمعه با ارائه این آمار به ایرنا گفت: مهلت ثبت نام اینترنتی داوطلبان آزمون های دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1389 در ساعت 24 روز چهارشنبه سوم آذر ماه به پایان رسید و در مهلت تعیین شده، نزدیک به 170 هزار نفر برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی و حدود 130 هزار نفر نیز برای شرکت در آزمون دوره های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) این دانشگاه ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: براساس ظرفیت های تعیین شده، تعداد 96 هزار و 180 نفر در دوره های کاردانی، یک هزار و 100 نفر در دوره های کارشناسی و 42 هزار و 80 نفر در دوره های کارشناسی ناپیوسته امسال دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرفته خواهند شد.

خدایی، زمان صدور اینترنتی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون های علمی کاربردی سال 1389 را از روز 13 تا 15 دی ماه 1389 اعلام کرد و گفت: داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و گرفتن پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

آزمون دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در روز جمعه 17 دی ماه 1389 برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها