فرمانده انتظامی تهران از انهدام 10 باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی و دستگیری 80 نفر خبر داد. به گزارش «جام‌جم» سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته با حضور در پلیس آگاهی در ارتباط با این پرونده گفت: در چند ماه گذشته و با اطلاعاتی که پلیس آگاهی به دست آورد، مشخص شد یک متهم سابقه‌دار سرشبکه 10 باند قاچاق مشروبات الکلی از غرب کشور به تهران است که موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۸۸۰۹

رئیس پلیس تهران افزود: تحقیقات بعدی پلیس معلوم کرد اعضای 10 باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی علاوه بر تهران در 10 استان دیگر کشور نیز فعالیت می‌کنند که با جمع‌بندی اطلاعات و در چند عملیات همزمان که در تهران صورت گرفت 80 عضو این 10 شبکه و از جمله سرکرده باند دستگیر شدند.

جریمه سنگین

رئیس پلیس تهران اضافه کرد: با دستگیری اعضای این شبکه‌ها و کشف مقادیر قابل توجهی انواع مشروبات الکلی مشخص شد اعضای شبکه‌ها بدون دریافت پول، مشروبات را در اختیار اعضای باند قرار می‌دهند و زمانی پول خود را می‌گیرند که مشروبات به فروش رفته باشد.

ساجدی‌نیا تصریح کرد: پس از تحقیقات و گزارش پرونده اعضای این باند تاکنون به 12 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند که تلاش برای دستگیری دیگر اعضای فراری باند ادامه دارد.

باند قاچاق موتورسیکلت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه از توقیف 170 دستگاه موتورسیکلت قاچاق خبر دادو گفت: پس از مشاهده برخی موتورسیکلت‌های قاچاق ZX و تریل کاوازاکی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با شناسایی 500 دستگاه از این موتورسیکلت‌ها که به صورت غیرقانونی یا تحت پوشش اوراقی وارد کشور شده است، ماموران پلیس آگاهی با دستگیری 43 نفر 170 دستگاه از این موتورسیکلت‌ها را توقیف کرده‌اند که برای این متهمان تاکنون 10 میلیارد تومان قرار صادر شده است.

ساجدی‌نیا با تاکید بر ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های دوزمانه افزود: در ارتباط با قاچاق موتورسیکلت 2 کارگاه جعل سند و پلاک نیز کشف شده است.

رئیس پلیس تهران با هشدار به دارندگان این نوع موتورسیکلت‌ها تصریح کرد: افرادی که این نوع موتورسیکلت را در اختیار دارند، آن را به پلیس آگاهی تحویل دهند و علیه فروشندگان که اکنون در بازداشت پلیس هستند، شکایت کنند تا پول خود را پس بگیرند؛ در غیر این صورت موتور آنها توقیف و با مالک به عنوان متهم برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها