حادثه در جهان

تعداد تلفات واژگونی قایق در هند به 96 نفر رسید

دپارتمان اورژانس هندوستان در گزارشی اعلام کرد که تعداد تلفات واژگونی قایق حامل زائران در «خلیج بنگال» به 96 نفر افزایش یافته است.نیلاجان شاندیلای، رئیس دپارتمان اورژانس منطقه «بنگال غربی» در هندوستان در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، یادآور شد: ماموران امداد و نجات موفق شدند تاکنون اجساد 96 نفر از سرنشینان این قایق را از آب‌های «خلیج بنگال» بیرون بکشند.وی در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای بیرون کشیدن بقیه اجساد توسط ماموران ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۴۹۵۱

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، براساس گزارش دپارتمان پلیس بنگال غربی، این قایق که ظرفیت تنها 60 سرنشین را داشت، حامل 224 سرنشین بود و به دلیل وضعیت نامساعد جوی و انباشت جمعیت واژگون شد.

همچنین 62 سرنشین دیگر این قایق همچنان مفقود هستند. ‌‌/‌‌ ایسنا

کشف هروئین از شکم خواننده آمریکایی

پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری «دومینیکن» از کشف مقادیری هروئین خالص از داخل شکم یک خواننده آمریکایی خبر داد.رامون آلسیدس رودریگز، سخنگوی پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری دومینیکن در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، خاطر نشان کرد: روز گذشته ماموران فرودگاه بین‌المللی «سانتو دومینیگو» با مشاهده رفتار عجیب «جیمی بوئر» خواننده آمریکایی که قصد داشت به کشورش باز گردد از او تصاویر رادیو‌گرافی تهیه کرده و متوجه وجود چندین بسته مشکوک داخل شکم وی شدند.وی اضافه کرد: این خواننده آمریکایی بلافاصله به بیمارستان نظامی در نزدیکی فرودگاه انتقال یافته و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پس از آن پزشکان موفق شدند 88 بسته حاوی هروئین خالص را از شکم وی خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر اساس گزارش دپارتمان پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری دومینیکن، دو بسته حاوی مواد مخدر در شکم این خواننده آمریکایی ترکیده و هم اکنون وی در وضعیت نامساعدی قرار دارد. ‌/‌ ایسنا

دختر 10 ساله اسپانیایی مادر شد

مقامات دپارتمان پلیس اسپانیا از مادر شدن یک دختر بچه 10 ساله خبر داد.میکائیلا ناوارو، وزیر امور اجتماعی منطقه «اندولس» در اسپانیا در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، اظهار کرد: والدین این دختر بچه در بازجویی‌های خود به پلیس اعلام کردند که شوهر دخترشان یک کودک است.همچنین هیچ نوع گزارشی مبنی بر تجاوز علیه این کودک اعلام نشده است.

وی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، خاطر نشان کرد که بر اساس قانون اسپانیا داشتن روابط جنسی برای کودکان زیر 13 سال غیر قانونی است.‌/‌ ایسنا

حبس ابد برای پدر و پسرآفریقایی

دادگاه عالی آفریقای جنوبی اعلام کرد که پدر و پسری به اتهام ربودن و تجاوز به 3 دختربچه به حبس ابد محکوم شدند.

پلیس کیپ تاون در آفریقای جنوبی در گزارشی اعلام کرد که یک مرد 63 ساله و پسرش به اتهام تجاوز و ربودن 3 دختربچه 11 تا 12 ساله توسط دادگاه عالی این کشور به حبس ابد محکوم شدند.

در این گزارش همچنین آمده است این رویداد زمانی آشکار شد که یکی از دختربچه‌ها موضوع را برای یکی از اعضای خانواده‌اش بازگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورت‌نیوز، بر اساس گزارش پزشکی قانونی هر کدام از این 3 دختربچه بیش از
2 بار مورد تجاوز قرار گرفته و از جانب این پدر و پسر متجاوز هم تهدید شده بودند. ‌/‌
ایسنا

آغوش رهگذر کودک 18 ماهه را نجات داد

نوزاد 18 ماهه‌ای پس از سقوط از طبقه هفتم ساختمانی در پاریس روی سایبان یک کافه و سپس پرتاب شدن در آغوش یک رهگذر زنده ماند. فیلیپ بنسینور یک پزشک محلی و ناجی جان این کودک به خبرگزاری فرانسه گفت: پسر من پسربچه‌ای را روی یک بالکن دید و به من نشان داد من سقوط او را دیدم و به خودم گفتم نباید او را از دست دهم. وی افزود: خوشبختانه زمان کافی را برای جابه‌جایی داشتم. حال پسر کوچولو خوب بود. او کمی گریه کرد، اما بعد از مدتی آرام شد. یکی از مقام‌های مسوول تحقیق در این ارتباط گفته است والدین طفل پسر را همراه خواهرش در آپارتمان تنها گذاشته بودند. ‌/‌ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها