روایتی از زندگی 5 خانواده

آسمان همیشه ابری نیست درشبکه یک

«آسمان همیشه ابری نیست» نام سریالی است که از امشب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.این سریال را سعید عالم‌‍‌زاده کارگردانی کرده و امیر پوررحمانی هم تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.
کد خبر: ۳۵۹۲۶۲

«آسمان همیشه ابری نیست» موضوعی اجتماعی ـ خانوادگی را دستمایه کار قرار داده و بیشترین توجه آن هم به جوانان بوده است.

این سریال روایتگر زندگی 5 خانواده ایرانی است که به لحاظ رفتاری و اخلاقی در جایگاهی متفاوت در اجتماع قرار دارند. در طول این قصه، ماتبعات رفتار و کردار اعضای مختلف این خانواده‌ها را در قالب درامی اجتماعی می‌بینیم.

فیلمنامه این سریال را احمد خداکریم نوشته و امیر پوررحمانی هم کار بازنویسی آن را انجام داده است.

این سریال که همزمان با تصویربرداری توسط محسن توکلی تدوین شده است در لوکیشن‌هایی مختلفی چون نیاوران، درکه، شهرک غرب، دارآباد و ... تصویربرداری شده است.

خواننده تیتراژ پایانی این سریال محسن یگانه است و محمد محمدعلی هم کار آهنگسازی آن را انجام داده است.

به گفته پوررحمانی کار تصویربرداری از آبان سال 88 آغاز شده و در تیر ماه امسال به پایان رسیده است. در این سریال تعدادی از شناخته شده‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون به ایفای نقش می‌پردازند.

جعفر دهقان، آتنه فقیه‌نصیری، لیلا بلوکات، مهران رجبی، فلور نظری، ناصر ممدوح، کاوه خداشناس، شمسی فضل‌اللهی، امیرحسین رستمی، سپند امیرسلیمانی، آزاده ریاضی، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، نیما پوررحمانی، ماریه ماشاءاللهی، شبنم معززی، حامد وحید، افسانه خشتی، شیوا خنیاگر، مختار سائقی، مریم سرمدی، شادی شایان‌فر، مهرداد صحیحی، سپهر عالم‌زاده، حسن عباسی، سیامک قاسمی، افسانه ناصری، مینا نوروزی‌فر، طوفان مهردادیان، عباس موسوی و... بازیگرانی هستند که در نقش‌های مختلف این سریال ظاهر خواهند شد.

پوررحمانی با توضیح این‌که در این سریال محور اصلی دختران و جوانان هستند به جام‌جم می‌گوید: در این سریال قصه 5 دختر پیش‌دانشگاهی از 5 خانواده مختلف روایت می‌شود.

در این سریال مسائل نسل جوان در رابطه با تقابل آنها با خانواده و نیز دنیای پرتلاطم آنها بررسی می‌شود. علاوه بر این تمام موضوعاتی که در این سریال دیده می‌شود به نوعی برگرفته از واقعیات روزمره جامعه اطراف‌ ماست.

در ساخت این سریال سیده مریم فاطمی(مدیرتولید)، گلچهره دانش(برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، امیر قربانخانی(مدیرتصویربرداری)، حمیدرضا یارندپور(صدابردار)، بابک شعاعی(طرح گریم)، شهریار کلهر (طراح صحنه) و مهدی آشنادوست(عکاس) همکاری کرده‌اند.

سریال آسمان همیشه ابری نیست در 26 قسمت 45دقیقه‌ای در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه شده است. این سریال قرار است از امشب ساعت 15/22 از شبکه یک پخش شود. تکرار این سریال روز پنجشنبه ساعت 15:45 پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها