دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

حریم زاینده رود، آزادسازی و ساماندهی شود

تصویر کوتاه

قدردانی سخنگوی شورای اسلامی اصفهان از سریال در مسیر زاینده‌رود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد هدف تهیه‌کنندگان مجموعه تلویزیونی در مسیر زاینده‌رود ارزشمند و ایرادهای پیش آمده در لهجه اصفهانی این سریال غیرعمدی است. ابوالفضل قربانی افزود: بعد از بررسی‌های انجام شده درباره مجموعه تلویزیونی در مسیر زاینده‌رود، به این نتیجه رسیدیم که هدف تهیه‌کنندگان این سریال ارزشمند بوده و صرفا برای معرفی اصفهان و آثار آن بوده که جای قدردانی و تشکر دارد.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۰

وی افزود: ما متوجه شدیم ایرادهای پیش‌آمده در لهجه اصفهانی مجموعه در مسیر زاینده‌رود غیرعمدی بود و به‌خاطر زمان کم در تولید این پروژه به وجود آمده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ما پذیرفتیم عوامل مجموعه در مسیر زاینده‌رود قصد توهین به لهجه اصفهانی را نداشتند و اشکالات غیرعمدی بوده است. / مهر

سریال قسم در شبکه 2 سیما

مجموعه «قسم» که پیش از این با نام «سوگند» در حال تولید بود، در روزهای ششم، هشتم و دهم شهریور از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه 2 سیما، تصویربرداری این سریال به کارگردانی حسین تبریزی در روز اول شهریور با ضبط صحنه‌های خارجی در جاده ورامین به پایان رسیده و تدوین همزمان تصاویر توسط روزبه کلباسی در حال انجام است. این سریال با مضمون اجتماعی و مذهبی قرار است از روز ششم شهریور از شبکه 2 سیما پخش شود.

«قسم» داستان ارتباط انسان با خداست و روایت پیرمردی است که در هویت و اعتقاداتش دچار مشکلاتی می‌شود و این آغاز ماجراهای تازه برای وی است. در این اثر بهزاد فراهانی، مریم کاویانی، نسرین مقانلو، حسن جوهرچی، آزیتا ترکاشوند، امیر غفارمنش و سعید آقاخانی نقش‌های اصلی را به عهده دارند.

در ساخت این مجموعه سعید منتظرالمهدی (تهیه‌کننده)، هوشنگ غفوری (مدیر تصویربرداری)، وحید سلطانی (صدابردار)، محمد قومی (طراح گریم) و هلیا فهیمی (عکاس) همکاری کرده‌اند. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها