سایه خبر

جاسبی: ابلاغ رهبر معظم انقلاب برای همه لازم‌الاجر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره مسائل اخیر دانشگاه آزاد و اساسنامه جدید گفت: درخصوص اجرای اساسنامه جدید دانشگاه، آنچه که مقام معظم رهبری مطرح و ابلاغ کردند برای همه لازم‌الاجراست. به گزارش ایسنا، عبدالله جاسبی در حاشیه بازدید از آزمون سراسری در واحد علوم و تحقیقات همچنین تاکید کرد: دانشگاه تابع مصوبات قانونی است و براساس آن عمل می‌کند.
کد خبر: ۳۳۹۵۴۳

ایران از ترکیه و چین بنزین می‌خرد

با وجود تلاش‌های غرب برای تحریم فروش بنزین به ایران، واردات بنزین همچنان از فروشندگان ترک و چینی انجام می‌شود. به گزارش ایسنا، ایران نزدیک به نیمی از واردات بنزین خود در ماه جولای را از ترکیه و مابقی آن را از فروشندگان چینی تامین کرده است.

شایعه مضحک اپوزیسیون در باره تعطیلی

در حالی که امروز و فردا به‌دلیل گرمای طاقت فرسا و به‌منظور کاهش مصرف انرژی، سازمان‌های دولتی 19 استان کشور تعطیل شده‌اند برخی سایت‌های اپوزیسیون مطالب خنده‌آوری را مطرح کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، این سایت‌ها تعطیلی این دو روز را به آنچه که اعتصاب بازار خواندند متصل کردند و مدعی شدند دولت به‌خاطر جلوگیری از آثار این اعتصاب، سازمان‌های منتسب به خود را تعطیل کرده است! این سایت‌ها اشاره نکردند که اگر موضوع تعطیلی فقط مربوط به تهران و اعتصاب بازار تهران است چرا 19 استان کشور تعطیل شده‌اند؟

این سایت‌ها که طی چند روز گذشته سعی کردند اعتراض صنفی برخی کسبه به میزان مالیات را یک بحران بزرگ جلوه دهند پس از مشاهده تاثیر ناچیز حرکت رسانه‌ای خود به شایعه‌پردازی جدید دست زدند.

اروپا در حال بررسی چگونگی پاسخ به ایران

یک سخنگوی اتحادیه اروپا گفت که مقامات این اتحادیه در حال بررسی چگونگی پاسخ به نامه سعید جلیلی ـ مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران ـ هستند.

شبکه پرس.تی.وی گزارش داد: سعید جلیلی ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ـ در نامه ‌اخیرش به کاترین اشتون ـ رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ـ خواستار آن شد که به‌منظور آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای، هدف این اتحادیه از انجام این گفتگوها مشخص شود. بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، یک سخنگوی اتحادیه اروپا که به نام وی اشاره نشد، خبر داد که دفتر رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا 16 تیر نامه جلیلی را دریافت کرده و مشغول بررسی پیام تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها