بهسازی شد

شبکه جمع آوری آبهای سطحی در بزرگراههای شمال تهران

طرح جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در بزرگراههای شمال تهران با توسعه، تکمیل، مرمت و بهسازی شبکه انهار و آب روها اجرا شد.
کد خبر: ۳۳۴۹۳۲

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس یوسف متقی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت : روان شدن آبهای سطحی به هنگام بارش نزولات آسمانی در سطح  بزرگراهها به عنوان معابر اصلی و شریانی شمال تهران یکی از مشکلات  اساسی است که با تکمیل طرح جمع آوری آبهای سطحی، حجم زیادی از آبهای روان به داخل جداول هدایت و مشکل آب گرفتگی بزرگراه ها رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی جداول فرسوده در بزرگراه شهید آیت الله صدر حد فاصل نوبنیاد تا بزرگراه شهید مدرس بالغ بر 18 هزار متر طول می شود که فاز اول این طرح حد فاصل میدان نوبنیاد تا خیابان شریعتی به مساحت بیش از 13 هزار متر طول در دو سوی بزرگراه با پیشرفت 83 درصد اجرا  شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری  منطقه یک در خصوص ساماندهی انهار بزرگراه شهید بابایی خاطرنشان کرد: عملیات تعویض، مرمت و رنگ آمیزی جداول این بزرگراه در 8 باند در مجموع به طول بیش از 48  کیلومتر انجام شده که 45 کیلومتر آن حدفاصل میدان نوبنیاد تا پل استخر در محدوده شهرداری منطقه یک و سه کیلومتر نیز مربوط به انتهای این بزرگراه و در محدوده منطقه چهار قرار دارد.
 
به گفته وی با اجرای این طرح جداول فرسوده و شکسته که چهره نازیبایی را در بزرگراهها ایجاد کرده بود بازسازی و  ساماندهی شد.
 
متقی از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد به دلیل حضور کارگران در بزرگراه شهید آیت الله صدر جهت ادامه عملیات جدول گذاری، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز  به علائم هشدار دهنده نصب شده در سطح بزرگراه توجه نمایند و با احتیاط کامل رانندگی کنند تا خطر و حادثه ای برای کارگران در حال کار و رانندگان به وجود نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها